V
vierailija
Vieras
Nyt puhuvat vähävaraiset suomalaiset – seurasimme heidän elämäänsä syksyn ja talven
Uutiset nopeasti ja luotettavasti.
Ei hyvä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä yrittäjäkin voi saada työttömyyskorvausta, jopa ansiosidonnaista, koska yrittäjillä on oma kassa.Kuinka moni luki tuota juttua? Jokaisen kohdalla tilanne oli käöntymässä valoisampaan suuntaan ja heillä oli uusi opiskelupaikka hankittuna ja työpaikka tiedossa.
Kaikki eivät muutu käyhiksi vain laiskuuttaan, eikä tämä yhteiskunta mitenkään tue siinä etteikö kuka tahansa voisi tipahtaa käyhyyteen, jos työpaikka menee.
Itselläni on ollut hyväpalkkainen työ ja työsuhdeasunto sekä auto, joka loppui kuin seinään työnantajan kuoltua.
Onneksi minulla oli säästöjä jotta selvisin alusta, sain vuokra-asunnon ja pääsin alkaa kehittään töitä.
Ei kuulkaa todellakaan helppoa! Jos samaan aikaan menee asunto, auto ja hyvä palkka. Joudut sijoittamaan säästöistäsi moneen asiaan, mihin ei ennen tarvinnut. Lisäksi kaikki kustannukset nousivat mutta tulot jäivät pois.
Todettakoon että tein yrittäjänä työtäni, jolloin en luonnollisesti kuulunut työttömyyskorvauksen piiriin.
Kyllä yrittäjäkin voi saada työttömyyskorvausta, jopa ansiosidonnaista, koska yrittäjillä on oma kassa.
Olen.
En toimi enää yrittäjänä.Toimitko vielä? Onko kohdallesi tullut tilanne, jossa olet hakenut ja saanut työttömyyskorvausta yritystoiminnan lopetettuasi?
En toimi enää yrittäjänä.
Lopetettuani yritystoiminnan sain 400 päivää ansiosidonnaista työttömyyskorvausta.
KH on pahainen punikki, joka itse asuu hulppeassa herraskartanossa.Rikkaita ärsyttää köyhissä hyvin moni asia.
Vähävarainen osaa iloita vähästä.
Vähävarainen ei pysty hassaamaan rahojaan rikkaiden omistamien yritysten jonninjoutaviin turhakkeisiin.
Köyhä on ympäristöystävällinen.
Köyhä lukee paljon ja seuraa aikaansa.
Köyhän ei tarvitse edustaa ja käydä kissanristiäisissä.
Listaa voi jatkaa loputtomiin.
On suuri rikkaus olla köyhä rahallisesti mutta ei henkisesti.
En ole koskaan lähtenyt rikkaiden kanssa hiekkarantaan.
Kiitos Kristiina Halkolalle ihanasta laulustasi. Lauleskelin sitä laulua pienenä tyttönä ja suurempanakin.
Yellillä ei ole ylärajaa.Ok no sehän on hienoa. Maksoit varmaan täydet yelit?