kp 27/25, nega, onko toivo jo menetetty...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elinapoks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elinapoks

Vieras
Eli menkat nyt toista päivää myöhässä, mutta testi näyttää negaa. Käytössä erittäin herkkä liuska. "hommailtua" tuli juuri oviksen aikaan, ennen ja juuri ovispvänä.

Mietin vaan kun toistaalta aiemmat raskaudet alkaneet ekassa yrityskierrossa (kolme lasta), ja toistaalta plussat on pärähtäneet testiin jo esim kp 24/25....

Onko muilla ollut samanlainen tilanne, että menkkoja ei kuulu, mutta testit negaa? MIten kävi?

Mulla on muuten ihan kellontarkka kierto normaalisti.

No tollasella stressaamisella ei ainakaan tuu onnistumaan mitenkään. Eikä koko lapsensaanti oo loppupeleissä teidän käsissä. Vähän kiitollisuutta Jumalalle niin jo alkaa tapahtua :)

Kyllähän ne testit tietty suurimmalle osalle tuossa vaiheessa sen selkeän plussan jo antais, varsinkin jos olet oviksen ajankohdasta täysin varma. Odottelisin menkkoja.

Mulla menossa kp 39/32-34 ja testit negoja tai haaleita haamujen haamujen haamuja( eli varmaan vaan viivan paikkoja).

Oviksen ajankohdasta en tiedä...
Ja tuohon stressihommaan niin kyllä se voi jollain tapaa vaikuttaa! Toista lastamme teimme yli vuoden ja kun löin hanskat tiskiin ja ajattelin että en jaksa enää yrittää niin POKS vauva oli masussa! :)

Kyllä mä uskon että stressi vaikuttaa raskautumiseen hyvinki paljon. Ensimmäistä lasta yritettiin alulle 1,5 vuotta ja kun löin hanskat tiskiin, niin pamahti plussakin testiin.

Ja alkuperäiseen kysymykseen; voi se plussa tulla myöhemminkin =)

Yhteistyössä