M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:En ole muksujen juomavesiä ikinä keittänytJa lusikallisen on saanut sillon tällön syntymistään saakka, tissuttelun/pullottelun päätteeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Ilmeisesti pitäisi kylmävesihanasta ottaa vesi, mutta mitenkäs sitten lämmittäminen... Taitaa kuitenkin olla liian kylmää antaa suoraan. Olen vielä keitellyt vaikka vauva on jo 4,5kk ja tarjonnut aina kiinteän ruoan päälle ennen korviketta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Ilmeisesti pitäisi kylmävesihanasta ottaa vesi, mutta mitenkäs sitten lämmittäminen... Taitaa kuitenkin olla liian kylmää antaa suoraan. Olen vielä keitellyt vaikka vauva on jo 4,5kk ja tarjonnut aina kiinteän ruoan päälle ennen korviketta.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Mi:Ilmeisesti pitäisi kylmävesihanasta ottaa vesi, mutta mitenkäs sitten lämmittäminen... Taitaa kuitenkin olla liian kylmää antaa suoraan. Olen vielä keitellyt vaikka vauva on jo 4,5kk ja tarjonnut aina kiinteän ruoan päälle ennen korviketta.
höpöhöpö. anna vaan sitä kylmää vettä, ja eihän sen ihan jääkylmää tarvi olla.