KRAPULA ja lapsen hoito??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarraAamu.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DarraAamu.

Vieras
Niin. siis lapsi on hoidossa kun juodaan ja käydään viihteellä, tietysti.
Itse juon äärettömän harvoin enemmän kun muutaman lasin viiniä (senkin voin juoda viemättä lastani hoitoon, ruoan seurana). Juon yleensä aika harvoin PALJOA, koska oikeasti, minulle iskee niiin kova krapula etten yksinkertaisesti jaksa sitä.

Mutta välillä on ystävillä sellaisia tilaisuuksia että melkein juo enemmän tahtomattaankin, seurassa. Silloin lapsi toki hoitoon viety jne. MUTTA! : se seuraava päivä onkin sitten se haaste. Lapsi pitäisi hakea hoidosta ja päätä jyskyttää kun pahimmassakin migreenissä.Aamulla vaikka jo selvinpäin onkin ei ole olo mitenkään mahtava. Siis miten te pystytte hoitamaan lasta krapulassa? Itse olen ainakin täysin kuollut, mies joutuu aina hoitamaan nuo krapulapäivät ( hänellä ei ole koskaan niin kovaa krapulaa kun minulla, vaikka juo runsaasti enemmän). Olen vaan todennut että mulle tulee AINA kauhee krapula, vaikka joisin 6 olutta illan aikana..

Miten muut suoriutuvat krapulasta? Eilen käytiin hakemassa lasta mummolta (oltiin oltu juhlimassa ed. iltana ystäväni läksiäisissä ) ja kun rattaita aamulla kankkusessa tuolla työnneltiin niin vähän hävetti.. ja minun krapulani kestää keskimäärin 1-2 päivää, että ei ihan heti edes seur. päivänä ole kunnossa.

No ei aina kyllä valitettavasti ole mahdollista hoitaa asioita niin ettei tarvitse lasta krapulassa hoitaa.. :D Ja näin 20 vuotiaana ihmisenä joskus kyllä tilanteita tulee että haluaa viettää iltaa/ juhlia ystävien kanssa. :D Mutta arvasin jos kirjotan tänne mamma palstalle et jtn tän suuntasta vastausta varmasti tulee.. :D Ja yleensä se meilläkin mies hoitaa, halusin vaan kysellä onko kellään vastaavaa ja miten muilla toimitaan? Me hoidetaan lapsemme 99% itse ja ne HARVAT kerrat kun menemme iltaa viettämään ja lapsi menee yö kylään niin seuraavana aamuna kyllä jo ollaan lasta hakemassa. Ei ole lapsi kahta päivää putkeen hoidossa että krapulassa ei tarttis hakea.

Mun ei kyllä tarvitse viinaa ottaa, ja silti mulla on elämässä yleensä ihan kivaa. Juhlissa hauskinta. Mutta ilman viinaa myös arki sujuu kun ei tarvitse miettiä vaikkapa krapulapäivän lastenhoitoja.

Meillä lapsi yleensä haetaan hoidosta juuri ennen päiväunia tai sitten niiden jälkeen riippuen hoitopaikan menoista ja omasta olosta myös. Monesti itse käyn ulkona omien kavereiden kanssa ja samoin mieheni eli vain joitakin kertoja vuodessa olemme yhdessä jossain. Silloin mielestäni kaikille paras vaihtoehto on että lapsen hoito siirtyy omille kontoille vasta iltapäivästä, alku illasta.

Ja jos harvemmn käy niin kaipa sen sitten täytyy vaan kärsiä että on krapula.

Yhteistyössä