Hae Anna.fi-sivustolta

Kreeta.. ei kiitos

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä minna, 10.09.2003.

1. popo Vierailija

En ole kyllä yhteenkään turkkilaiseen mieheen Kreetalla törmännyt baareissa? On tainnut jäädä edelliseltä virtuaalimatkailijalta maantiedon ja historian/yleistiedon opinnot koulussa käymättä...ja myös suomen kielen kirjoitustaito : D

2. pipa Vierailija

tere,
    yritti toi edellinen kirjoittaja tehdä ulkomaalaisen vaikutuksen, mitkä lie vaikutusperät?

3. popolle Vierailija

venäläisillä on erilaiset taustat ja tiedot, tuo huonsoti kirjoittava oli ryssä.

4. tiitu Vierailija

minulla on aivan toisenlainen näkökulma kreetalaisten rehellisyydestä. ennen euroja maksoin setelillä, joka oli suuri. itse on ymmärtänyt sitä. myyjä pyysi olemaan huolellisempi, ja antoi tukon rahaa takaisin. on toki inhimillistä, että virheitä voi sattua, mutta me olemme saaneet rehellistä ja asiallista palvelua osaksemme.
    liekö meikäläinen ja seurue sen verran ruman puoleista, kun saimme kulkea aivan rauhassa!

5. Kalle Vierailija

Ei tarvitse olla 'rumanpuoleinen' että saa Kreikassa kunnon kohtelua. Toi koko ketjun aloitus oli varmaan provoa ja siitä on sitten seurannut tällainen älytön keskustelurypäs.

Missään muussa Euroopan kohteessa ei olla niin rehellisiä kuin Kreikassa. Tämä ei koske Ateenaa, jossa ainakin taksikuskit yrittävät huijta minkä ehtivät. Mutta Kreetalta on aika pitkä matka sinne.

Menen seuraavaksi Italiaan, toivottavasti saan siellä yhtä rehellistä palvelua kuin Kreikassa.

6. ile Vierailija

Kreeta ..... enpähän matkusta minäkään

7. Totta Vierailija

Ei Kreetalle, siitä on muotoutunut aikamoinen rysä. ""Kiitos"" länsipuolen pohjosirannikon kylien joka on varsinainen turistighetto. Itäpuolelle voi ajatella menvänsä sitten kun kaikki saaret ja Kreikan mannerkolkat on käyty.

8. Mari Vierailija

Itse olen todellinen Kreeta fani. Me jotka pidämme Kreetasta emme todellakaan ole kiinnostuneet lukemaan miksi joku ei sinne halua. Menkää minne lystäätte omaan turistirysäänne mutta älkää jatkuvasti valittako tällä palstalla.

9. säde Vierailija

Enpähän tee minäkään tuon kertomuksen perusteella yhtään reissua Kreetalle. Kiitos Minna

10. Eipä kannattaisi mennä mukaan tuohon juttuun, yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Jollekin on sattunut huono tuuri kreikassa, toiselle Turkisaa ja kolmannelle Espanjassa jne. Kannattaa itse käydä katsomassa eikä usko kaikkea. Itse olen ollut tänä syksynä Kreetalla ja paikka oli todella viihtyisä, ihmiset mukavia ja rehellisiä, mitä suinkaan ei voi kaikista paikoista sanoa!

11. Meri Vierailija

Kylläpä säde on herkkäuskoinen. Noinko elät elämääsi ja kuuntelet mitä muut puhuvat ja sen perusteella matkustat ja toimit muissakin asioissa.

12. Katsopa otsikkoa, tulit väärälle palstalle. Aloita uusi ""Olen hulluna turistirysiin""-palsta. Älä valita ja rähjää, sun Kreetan matkasi ei kiinnosta ketään.

13. Huomio Vierailija

Kreeta paikkana on laaja, siellä on monenlaista. Mutta useimmat uivat pahimpiin turistikeskittymiin joissa voi tulla huijatuksi ja saada epämieluisia kokemuksia. Negatiivisia kokemuksia ei voi kukaan toinen mitätöidä.
    Eri juttu jos rima on kovin alhalla eli huoneistohotelli,kauppa nurkalla, uima-allas ja halvahko viina riittää.

14. jykä Vierailija

Olen kuullut vähän samanlaisia mielipiteitä muualtakin joten kaipa tuohon on uskominen.

15. Marille Vierailija

Onko omasta mielipiteestä poikkeava henkilökohtainen mielipide yhtäkuin valitus?
    Kirjoituksesi oli todella tyhmä. Maailmaa on sen Kreetasi ulkopuolellakin...

16. Zombie Vierailija

Kaikki olette tyhmiä kun olette eri mieltä kuin minä ja vaikka olisitte samaakin niin silti!

Tällaistahan tämä on. Mutta vitsit sikseen ja vakavana kommenttina tuohon Marille kommentoineen viestiin: Negatiivisiakin kokemuksia kohteista on hyvä kuulla, vaikkakin postiiviset tietysti paikasta kuin paikasta ovat mukavampaa luettavaa. Niitähän sitä etsimään mennään!

Olisi kuitenkin mielenkiintoisempaa lukea perustellumpia kommentteja kuin vain tyyliin ""paska paikka, kaikki paskaa, en ikinä mene enää!"". Yhtä perustelematonta on tietysti kommentti ""ihana paikka, ihania ihmisiä, menen heti uudelleen!"", mutta tuollaisia tietysti viitsii lukea useammankin viestiketjussa kuin noita edellisiä. Tällainenhan se ihmisluonto vaan on.

17. marille Vierailija

Ei taida olla Marilla tiedossa tämän palstan tarkoitus. Eikös täällä ole nimenomaan tarkoitus kertoa omista kokemuksista, oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia. Todellinen Kreeta fani ei kyllä kommentoisi asiaa tuolla tavalla kuin Mari sen tekee. Eikös se Kreeta muuten ole varsinainen turistirysä...vai

18. Yx kommentti Vierailija

Voi kommentoisa myös lyhyesti. Ei tarvi kirjoittaa romaania asiasta... Hyvä kommentti on: en mene minäkään tuonne.Se perustuu ilmeisen selvästi luettuihin edellisiin kommentteihin. Ja tuleehan vähemmän riitaa ja haukkumisia kun viestii pelkistetysti. Vaikka arvostelua saattaa tulla paristakin sanasta, aina joku jotain keksii. Sellainen on ihmisluonto, se haluaa kaivaa kaiken mahdollisen negatiivisen naapurinsa mielipiteestä! Joiden ihmisten luonto,paremminkin.

19. Pilvi Vierailija

voiko ihanampaa paikkaa olla kuin Kreeta. Rakastan yli kaiken Kreetan ystävällisiä ja rehellisiä ihmisiä. Taas ensi kesänä lomamatkani tulee olemaan Kreeta.

20. zerko Vierailija

Kreetalla riitti yksi kerta. En mene toiste. Jos välttämättä pitää kreikkaan mennä niin Karpathos on ainoa paikka jossa kannattaa käydä.

21. kiitos Vierailija

Kiitos tiedosta. Kreeta on jätetty pois kesän matkaa valitessa.

22. Liisa Vierailija

Onneksi te jotkut ""hapannaamat"" ette matkusta enää ikinä Kreetalle, jossa on niin monta eri matkakohdetta ja kylää, joista teillä ei ole hajuakaan. Tuollaiset matkailijat juuri ne Kreikan kohteet pilaavatkin, menkää vaikka Takahikiälle etsimään hyviä ruokapaikkoja, ystävällisiä ihmisiä ja HALPOJA TAKSIKYYTEJÄ. Itse olette hölmöyksissänne maksaneet ""liikaa"" taksimatkasta! Täällä Suomessa ne taksimatkat ovat sitten halpoja!!!

23. meiju Vierailija

Kyllä on taas upea kannanotto. On se vaan kumma kun ei voida kirjoitella asiallisesti. Mikä siinä on niin vaikeaa?

24. Lomafani Vierailija

Minäkin kaippaan asiallisia kommentteja. Tämän ketjun aloituksen olisi voinut kirjoittaa tahdikkaammin.
    Nyt koko Kreetasta tehtiin varkaiden ja huijareiden paikka, ja kysymyksessä voi pahinmmillaan olla vain muutama väärinkäsitys, tai ainakin yksittäinen tapaus, ja nyt koko suuri saari, ja sen monet lomakohteet leimattiin.

25. Leimaamisesta Vierailija

Kreetasta on vähemmän mairittelevia raportteja matkailukeskusteluissa, siis muilla kuin kotimaisilla palstoilla.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri