Hae Anna.fi-sivustolta

Kreikan kohteitten kuntosalit

Viestiketju osiossa 'Kreikka ja Kypros' , käynnistäjänä ikuinen kuntoilija?, 23.03.2007.

1. ikuinen kuntoilija? Vierailija

Moni meistä käy lomallaan kuntoilemassa kuntosalilla ja ainakin minä haluaisin kuulla missä kohteissa sitä voi harrastaa.

-Itse olen käynyt Kreetalla ja ainakin Haniassa oli ihan hyviä paikkoja.
    -Naxoksen pääkaupungissa on myös pari ihan hyvää paikkaa.
    -Thassoksen Limenariassa kovan etsimisen jälkeen löytyi yksi pienehkö, mutta kaikki tarvittavat liikkeet pystyi tekemään.

Laittakaa lisää kohteita missä olette käyneet tai nähneet vähintään välttävän kuntosalin

2. hikipanta Vierailija

Lomalaiset nostaa puntteja ja vääntää leukoja kotimaassaan, torvi !!!!

3. ei leuan nostaja Vierailija

Kreikassa en ole ole ollut koskaan missään "kohteessa". Kuntosaliharjoittelua voi harrastaa Suomessa, ei sitä varten tarvi ulkomaille mennä. Ikinä en ole mainittua läävää hakenut millään lomalla enkä myöskään pisteytä paikkoja!

4. nauranut Vierailija

http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=2324

5. http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=187

6. Etkös muuten saa "asiakkaita" sinne foorumillesi vai miksi häiriköit täällä. Ihmettelen kovasti järjen juoksuasi ja mitä saat tästä häiriköinnistä, tumppuunko vedät samalla?

7. ViljamiPee Vierailija

joo ja ktselle samalla kuvaasi kaunokainen !!!!!!!!!!

8. -beggar- Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    -
    A´la Vamos.
    Noista lainauksista on yleensä syytetty minua, mutta nähtävästi joku muukin on huomannut nämä "asiantuntijan" harakanvarpaat kreikkanetissä.

9. ViljamiPee Vierailija

noita "harakanvarpaita" ei voi olla huomaamatta !!!!!!!! Ei voi puhua "asiantuntijasta"
    vaikka niin kovasti kertookin olevansa. Varsinainen Kreikan matkaaja "30 saarella jo olleena" Miksi se sinne aina menee kun kuitenkin Kreikkaa haukkuu ??
    Jos saisi tuohon joskus punamekolta vastauksen........

10. rennosti Vierailija

Se on kumma,että lähes aina kun joku kyselee lomakohteiden kuntosali tilannetta,niin joku vetää herneen nenään...
    Eikö jokainen saa lomailla niin kuin haluaa.Haittaako se nyt jotakuta,että toiset tykkää käydä salilla lomansa aikana?Käyhän siellä porukka myös dokailemassa,bailaamassa,golfaamassa,uimassa,ottamassa aurinkoa tai pelkästään oleskelemassa - näitähän voi toki tehdä Suomessakin!

Mutta aiheeseen!
    Alcudiassa ainakin kaksi hyvää salia.
    Santa Ponsassa yksi hyvä sali.
    Palma Novassa kaksi hyvää salia
    Palmassa,Porto Pi Shopping Centerissä hyvä Gym/fitness-combo.

Lisääkin toki löytyy!

11. rennosti Vierailija

Sorry,jäi Mallorcan vaihde päälle edellisessä.

Mutta Kreetalla on saleja.
    Hania: useampia.
    Platanias: ainakin yksi hyvä.

12. Myös rentoillen Vierailija

Olisiko kateellisten panettelua toi tuulettaminen.Ei mene jakeluun täälläkään, mutta jos kaikki asiat on huonosti, niin yksi ilmenemismuoto on häiriköinti. Koitetaan ymmärtää.

Mutta asiaan. Olen useasti ollut Plataniassa, mutta joko olen sokea tai sitten olen ollut auringon polttama, kun en ole huomannut siellä salia.
    Osaatko kertoa missä siellä se on, jos vaikka eksyn ensi kesänä sinne päin.

13. kt Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Majestic on v. 2004-2005 rakennettu hotelli Plataniaksessa ja siellä on kuntosali ohjaajineen. Haittapuoli on, että kuntosalilla ei ole ilmastointia. Kuntosalia on yksityinen ja avoinna myös ulkopuolisille. http://www.majestic-hotel.gr/

14. vierailija Vierailija

Eka kerran törmään siihen että joku etsii kuntosalia Kreikasta. Suomessa niitä on kyllä ihan tarpeeksi.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri