kreikassa käyneet (rodos)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinne siis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ainakaan siel mis mä olin niin ei ollu. Oltiin rodoksen kaupungis. Piti lähteä lautalla Turkin puolelle shoppailemaan. Makso 52e, lautalla ajo kesti 1h ja shoppailuaikaa oli 3h ja takas. Se oli ehdoton. En mä muuten olisi löytänyt mitään. Kauhean huonosti oli vaatteita ja jos oli jotain hienoja farkkuja tms. niin makso sit yhtä paljon ku suomessa. Muuten oli kiva paikka mut kyl aikas kallista. Ihan suomen hinnat. Vanhassa kaupungissa oli aivan järkyttäviä hintoja. Yksi kahvikuppi maksoi 4,50 e eikä ollu erikoiskahvi. :o Ei kaikki paikat noin kalliita ollu mut kuiteski. Mut uudelleen menisin kyllä kun sillä lautalla on kätsä mennä sinne turkin puolelle ja siäl on oppaat mukana niin ei eksy.

Olen käyny mutta tästä jo vuosia aikaa. Kyllähän sielläkin sitä "rojua" myydään vanhankaupungin kaduilla, mutta en osaa sanoa hinnoista suhteessa turkin hintoihin. Turisti rysähän se on mutta silti ihan kiva , koska siellä on kuitenkin nähtävääkin jos sellainen kiinnostaa. Paikallista elämää ei oikeastaan näe. Mutta ehdottomasti voisin silti lähteä uudestaan.
Ja vinkkinä että sieltä tehdään laivalla päivän reissuja Turkkiin, tällaisella mekin kävimme ja niitlä basaareilta löytyi kyllä tuhottomasti piratti tavaraa. Itse en tykännyt siellä tästä tyrkyttävästä tyylistä, rodoksella sai ostostella rauhassa.

ei ollut keskustassa minusta ainakaan juuri mitään ostettavaa, ei ollut mitenkään halpa.
Suosittelen enemmän kreetaa, siellä parammat ostettavat ja minusta halvempi ja viihtyisämpi.

rodoksella on kaikki kalliimpaa,niinkun saarilla yleensä.
mutta vaikka vaatteet on kalliimpia ni ne on silti niiiin ihania.
tosin siellä on sellanen halpa kauppa kun papu (lausuttiin noin..) niin sieltä löytyy halvalla kaikkee mahdollista,myös vaatetta. mutta se taitaa olla ainoo paikka koko saarella misson halpaa..

En mä Rhodoksella piraattivaatteita nähnyt, mutta ei niitä kyllä Turkissakaan oo enää samaan tapaan kuin ennen. Halpoja vaatteita Turkissa on kyllä muuten. Tehkää päiväreissu Turkkiin jos halvoille vaateostoksille haluatte...puoli tuntia katamaraanilla ja olette Marmariksessa =)

Yhteistyössä