Hae Anna.fi-sivustolta

Krooninen epäonnisuus

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä Crimson, 08.09.2005.

1. centro Vierailija

Etpä tietenkään sano pahalla tai ilkeilemällä. Miksi muuten ylipäätään käytit puheenvuorosi? Näpäyttääksesi? Opettaaksesi? Pistääksesi Amandan ruotuun? Nostaaksesi itseäsi painamalla toista?

Tunnuit muutenkin lukevan ja yhdistelevän tekstejä vähän kuin piru raamattua ja kummallisella logiikalla.

Ei tänne kukaan enää viitsi mitään kirjoittaa, yllä mainitusta kulttuurista johtuen.

2. Irwing Vierailija

Amandahan näyttää olevan samaa mieltä syyslehden kanssa.

3. Avenue Vierailija

4. Avenue Vierailija

5. Alabama nights Vierailija

Quiet Riotin pointti oli se että Amanda on valmis vähättelemään tässä ketjussa kirjoittaneiden kovia kokemuksia mutta itse on viitannut ja kertonutkin omistaan ja vetänyt herneet kun on ajatellut jonkun väheksyvän niitä.

Amanda tekee jatkuvasti tuollaista. Hermostuu, kun häntä kohtaan käyttäydytään samoin kuin hän muita kohtaan.

6. ootkos outo Vierailija

Amanda vastasi syyslehdelle. Sorry, se on nähty aiemminkin kuinka kuljet perskärpäsenä kytkemässä inhan itsesi mukaan muut pahantahtoisiin tulkintoihisi.
    Ja ei, en luule sinua keneksikään enkä edes välitä tietää :cool:

7. annie lennox Vierailija

Itse olet outo. Miksi väität tuon nikin kulkevan perskärpäsenä jos et kerran luule häntä keneksikään?
    Tottakai luulet ainakin joksikin muuksi anonyymiksi, et voi muuten olettaa että hän kulkee perskärpäsenä.

Sitä paitsi, tottahan hän Amandasta sanoi. Amanda tekee juuri noin. Etkä ymmärtänyt edelleenkään pointtia vaikka sitä on selitetty ja rautalangasta väännetty.

Ja todennäköisesti kehittelet päässäsi että minä olen tuo nikki jolle vastasit ja me olemme vielä se yksi muukin anonyymi ja todennäköisesti kuvittelet meidän takana olevan jonkun vakin jonka perskärpänen sinä olet, et muuten näin tikkana olisi vastaamassa.

8. Olet outo Vierailija

ja tyhmäkin vielä :coffee:

9. Omaan nilkkaan? Vierailija

Heh, ensin sitä on niiiin nähty ja heti perään paljastetaan, että ei tiedetä, kenestä on kyse.

Kukakohan nyt on tyhmä?

10. yksinkertaista Vierailija

Yksinkertaista, tuo jolle vastaat on itse perskärpänen joka näkee sen oman alemmuudentuntonsa kohteen joka nikissä.

11. yksinkertaista Vierailija

Ainoa outo olet sinä monine nikkeinesi. No nyt on tulossa vappu ja olet yksin ja en ihmettele viestiesi perusteella miksi ja purat pahaa oloasi kun olet yksin eikä kukaan halua olla kanssasi. En ihmettele miksi ei.

Huomiot Amandasta oli totta. Itseään täynnä oleva kaikenparemmintietävä. Ei mitään sympatiaa keitään muita kuin rakkaita islaminuskoisia pakolaisiaan kohtaan. Kaikki muut ihmiset on pahoja ja varsinkin suomalaiset on alempiarvoisia kuin ruotsalaiset. Näin kaikilla tämän osion palstoilla ei vain täällä. Hän käyttäyttyy noin joka osiossa. Ja marttyrisoituu ja alkaa inhota niitä rohkeita harvoja jotka omalla vakituisella nikillä uskaltaa hänelle sanoa tämän, siksi useimmat kirjoittaa anonyymina välttääkseen hänen kaunansa.

12. voi jeesus Vierailija

Ihan selvästihän sinä näköjään niputat kaikki sinulle vastaansanoneet yhdeksi ja samaksi, melkein voin arvata keneksi vakiksi meidät kaikki kuvittelet. Erääksi rehdiksi fiksuksi vakiksi joka uskaltaa omalla nikillään teille pelkuriraukoille sanoa. Vittu kun olet naurettava.

MINÄ EN OLE KUKAAN VAKI.

13. huvittunut Vierailija

Aivan selvästi tällä yhdellä nikillä joka kirjoittaa monena ja on sydämistynyt siitä kun Amandasta sanottiin totuuksia, Aivan selväSti hänellä on luulo että totuuksiensanojat on ykSi ja sama nikki. Eli hänellä on tosi paha nikkiriippuvuus ja alemmuudentunto jotakin vakinikkiä kohtaan.

Hei tyyppi, tajuatko, että sinä itse omassa päässäsi luot sen alemmuudentunnon, se nikki jonkA kuvittelet näkeväsi joka anonyymissa, se nikki on se jota kohtaan sinä tunnet alemmuudentuntoa ja huonommuutta, MIKSI TUNNET NÄIN?

14. Close Vierailija

Ai täällä on ohjelmaa. Jatkakaa vain. Istun mukavasti popparitötsän ja kahvin kanssa nauramaan :ROFLMAO:

15. community Vierailija

Ohjelmaa tuntuu tulevan vain yhdeltä kanavalta.

16. hmm Vierailija

Yksi kanava joka ei tunnista todellisuutta. Pitää amandaa pyhänä, semmoselta kanavalta tuli paljon ohjelmaa ensin, tottakai sen realistit sitten kuittaa omillaan, ettei amanda nyt niin pyhä ole. Realistien kuittauksen sitten jotkut nikkiriippuvaiset käsittää jotenkin muuten.....

Amandaahan te ette tukisi muuten mutta kun kuvittelette meidät realistit jonkun toisen faneiksi tai jopa häneksi itsekseen. Hommatkaa lääkitys tai elämä. Minä en ole kenenkään fani enkä vihamies mutta halun realiteetteja. Tässä sanottiin Amandasta totuus. Länkyttää leukojaan muille mutta itselleen ei siedä mitään negaa.

17. totta2 Vierailija

Totta, edellinen. Jotkut kuvittelevat näköjään että totuuden amandasta sanovat ovat jotain "puolueellisia". En ole kenenkään fani enkä vihamies, tuo vain on totuus Amandasta niille jotka lueskelee ympäri tätä palstaa. Samaa paskaa joka paikassa ja itseen kohdistuvaa kritiikkiä ei siedä.
    Itse kritisoi kyllä muita.

18. kauan lukenut Vierailija

Yksi tämän palstan vitsauksista on se, että täällä on lukemassa niin paljon rikkinäisiä ihmisiä. nämä kehittelee draamaa sinnekkin missä sitä ei ole. Yksi nikki kommentoi Amandasta/amandalle, siitä otti joku (minkä ihmeen takia? oliko Amanda itse anonyymina???) herneet nenään ja alkoi kampanjoida Amandan puolesta. Tottakai siitä nousi vastaliike sanomaan mitä on kokeneet negatiivista Amandalta. Sitten iskevät nämä syrjäytyneet rikkinäiset jotka kehittävät draamaa ja kuvittelevat tänne puolia. Kun totuus vain on se että alunperin Amandasta sanottiin totuus. Ihan oma kokemukseni kertoo tämän, että totuus sanottiin. Enkä ole kenekään fani tai vihamies, näin vain koin.

19. syyslehti Vierailija

Mulla ainakin on suurin kritiikki itseäni kohtaan, kun tulee mieleen jokin kirjoittamani, että voiko sen ymmärtää ihan väärin.

20. niin Vierailija

No sinulla on ego kunnossa. Toisin sanoen ego ei määrää. Mutta kun näitä on jotka syyttää kaikesta muita. Eivätkä ymmärrä että itse käyttäytyvät niinkuin moittivat muita. Ja sitten kun heille sanoo siitä niin joutuu keskelle jotakin draamaa missä sinun luullaan olevan joku syytön vakinikki tai hänen "faninsa".

Koska on sairaita ihmisiä jotka tekee turhaa draamaa.

21. Höpö höpö Vierailija

Ja paskat on. Justhan tuo puusta pudonnut lehdykkäinen kirjoitti itse väärin, kun siitä huomautettiin niin syyslehti alkoi muita syyttämään saivartelusta. Oisko ollut pallon puolella se "entä jos tää on ainoa elämä" ketju.

22. syyslehti Vierailija

Väitätkö, että näet mun pään sisällä ja sen mitä ajattelen? Laita sinäkin vaki-nikki, niin tietäisi kuka siellä näkee kaikki epäkohdat ja huutelee välikommentteja. Olen korjannut saivarteluni, enkä noin yleisesti arvostele muita.

23. voi vittu Vierailija

Nyt sitten alatte jahdata syyslehteä? Olettepa surkeita. Onko tulossa yksinäinen vappu? pahaa oloa pitää purkaa. Kyllä olette onnettomia raukkoja.

Syyslehti älä vastaa noille kusipäille. Mitään muuta ne eivät ole kuin kusipäitä.

Ero syyslehden ja "eräiden" hommassa on se että syyslehti rehellisesti myöntää ylireagointinsa. "Eräät" joita täällä kovaa on puolusteltu ja hyökätty arvostelijoitaan vastaan eivät koskaan myönnä mitään että olisivat syyllisiä. Suomalaiset vain on niin rasisteja ja paljon tyhmempiä kuin ruotsalaiset. Itsessä ei ole mitään vikaa koskaan. "Voi kun niin rakastan kaikkia" "Olen hyvä"
    "Kaikki jotka eivät tuota usko ovat kiusaajia ja perässäjuoksijoita"

24. star crossed Vierailija

Kuten jo sanottiin, Syyslehti myöntää virheensä, amanda ei. Kumpi on henkisempi?

25. vanha Vierailija

Homman nimi on se, että Syyslehteen hyökkäämällä haluttaisiin vetää eräs syytön mukaan.
    On olemassa nikki jota jotkut epätoivoisesti haluaa syyttää kaikesta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri