KU uusinut? Koska varhaisultraan voi aikaisintaan mennä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en nyt halua kirjautua...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en nyt halua kirjautua...

Vieras
Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon rv 6. Nyt tein juuri positiivisen raskaustestin, mutta tuntemukset ovat tismalleen samat kuin kohdunulkoisessa: ajoittainen vihlova kipu (ei kova, kuten ei viimeksikään) on vasemmalla puolella. Toisaalta myös oviksen ja menkkojen aikana vasen puoli on kivuliaampi.

Aion mennä yksityiselle ultraan heti kun mahdollista. Milloin se pussi voisi jo näkyä kohdussa?

Kiertoni on 28-30 päivää, ovulaatio kp 18 eli luteaalivaihe vain 10-12 päivää.

Kiitos jos joku jaksaa vastata.

Piti vielä lisätä, että mulla on jokaisessa normaalissa raskaudessa ollut alussa pientä kipuilua tai nippailua. Normaalia ja johtuu kohdun kasvusta ja hormonaalisista muutoksista. Toivottavasti sulla samoin!
Jos kipu yltyy, hakeudu pikaisesti lääkäriin.

Muoks. Tokassa raskaudessa kävin puuttuvien oireiden vuoksi ultrassa rv6. Ruskuaispussi näkyi selvästi, ei muuta. Raskaus päättyi rv8, saattoi olla tuulimuna.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Piti vielä lisätä, että mulla on jokaisessa normaalissa raskaudessa ollut alussa pientä kipuilua tai nippailua. Normaalia ja johtuu kohdun kasvusta ja hormonaalisista muutoksista. Toivottavasti sulla samoin!
Jos kipu yltyy, hakeudu pikaisesti lääkäriin.

Kiitos tästäkin! Ihanaa, että jaksoit kirjoitella! Mieli on aika myllerryksessä...

Kivun toispuoleisuus minut tekee epäluuloiseksi ja siksi on mielenrauhan kannalta tärkeää päästä ultraan. Mutta toivottavasti kaikki toisiaan nyt menee hyvin :)

Olen niin tunnekuohussa, että vielä pitää tässä lopussa itku kurkussa toivottaa kaikkea hyvää Sinulle, Åsa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen niin tunnekuohussa, että vielä pitää tässä lopussa itku kurkussa toivottaa kaikkea hyvää Sinulle, Åsa :)

Tulethan ilmoittamaan kuinka raskautesi etenee? Olet ajatuksissa :hug:

Voi tulen kyllä, ihan varmasti! Laitan Sinulle yksityisviestillä linkin, kun tulen kirjautuneena kertoilemaan kuulumiset.

Ei voi olla totta, ettäkö kannat minua ajatuksissasi! Miten kultaista! Byääääh, tätä pitää nyt itkeä oikein urakalla :)

Ajattelin vielä kertoa, että hyvän ystäväni ensimmäinen raskaus paljastui kohdun ulkopuoliseksi.
Toisen raskauden alussa nuo kivut palasivat ja ystäväni oli jo melkein heittänyt kirveen kaivoon, että taasko KU.
Ei ollut! Sikiö oli (kovista kivuista huolimatta) aivan oikeassa paikassa ja on nyt reilut 4v tomera miehen alku :)

Yhteistyössä