Hae Anna.fi-sivustolta

kudzu strongko avuksi

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä avuton, 13.06.2005.

1. avuton Vierailija

Olen kohta vuoden yrittänyt lopettaa apuna nikotiinipurkka mutta aina tulee mentyä ennemmin röökille ku ottaa purkka. Nyt oon raskaana ja alku meni hyvin, ei tullut poltettua kun teki pahaa ja olin tosi tyytyväinen itseeni mutta nyt kun olo on tosi hyvä, tupakkaa tekee koko ajan mieli. Muutama rööki menee päivässä ja joka aamu päätän et tänään en polta mut silti aina repsahdan. Ei auta tieto vauvasta, riippuvuus on vielä niin voimakas. Olen miettinyt et uskaltaiskohan kokeilla sitä kudzu strongia? Onko kenelläkään tietoa onko se sikiölle vaarallinen?

2. Tuleva mami Vierailija

Hei!

Mä lopetin kun raskaustesti näytti +! Siitä on nyt n.3viikkoa. Tuona aikana olen silti polttanut 3 tupakkaa. Kaksi riidan takia ja yhden ""hämäykseksi"", mutta niitäkään en ole poltellut ""kunnolla"". Ennen vedin 1 1/2 askia päivässä. Ensimmäinen viikko oli kauheaa ja hermostuin kaikesta ja räyhäsin, mutta nyt jo helpottaa! Ei enää edes tee mieli. Yhdet savut imaisin eilen ja meinasin tukehtua! Kyllä sä pystyt jos MÄ pystyin! Mulla on maailman heikoin itsekuri ! Nytkin ajattelen kuitenkin aikaa raskauden ja imetyksen jälkeen... Voi että mä poltan sitten taas ja paljon!!!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri