kui moni avaa puolison nimellä olevia kirjeitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aleksandra83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aleksandra83

Jäsen
27.02.2008
309
0
16
Siis ihan laskuja ym. kun ihan tasan tietää mitä siellä sisällä on?
Mä ainakin avaan, eikä miehel oo mitää sitä vastaan. Mä niit laskui maksanki.. mutta on siis ihan tuttavaperheessä sellast ettei vaimo avaa miehensä nimellä tulevaa esim. sähkölaskua..

Minä vain jos tiedän mikä se on, esim. tietty lasku - tai jos mies pyytää katsomaan mitä tuli, jos ei ole kotona tms. Jos on jokin kiva ylläri tulossa esim. äidiltään niin n kivempi antaa hänen itse avata :)

Avaan kun meillä minä hoidan laskut ja monet laskut tulee miehenkin nimellä. Avaan myös muuta postia. Välillä kun en avaa jotain niin mies kysyy että mikset oo avannu näitä. Ja välillä mies soittaa ja käskee avata ja lukea firman postia puhelimessa. Tulee siis kotiosoitteeseen ne.

Jeps avasin..mut mies ei kyl sit avannu mun postia koskaan(vaikka näki sähkölaskuks) yms,en tiiä miksei mut sillä ei ollut mitään sitä vastaan et mä avasin sen postin.samoin jaettiin puhelimet sun muut :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja maritu:
Minä avaan kaikki, kaiken kun hoidankin.
Pari kertaa miehelle on tullut ihan Kirje, henkilökohtaisesti hänelle, silloin en ole avannut. Hääkutsuja on ollut kyseessä.

Mie avaan just ne hääkutsut kun ne on paljo mielenkiintosemmat ku laskut :D :saint: Mut siis yleensä en avaa, ja se johtuu vaa kai ihan omasta laiskuudesta eikä siitä ettenkö sais tai kehtais.

Sähkölaskun saatan avata ja silloin kun mun puhelin liittymä oli miehen nimellä avasin puhelin laskun. Ja yhteishyvän ja s-bonus tiedotteen avaan.

Tv-maksu saa ihan rauhassa odotella miehen kotiintuloa ja jätemaksu.

No laskuja avataan miten vaan, ei oo väliä. Yhteisiä menoja kuitenkin on. Mutta esim. mulle tuli Kelasta yks päätös, niin mies soitti ja kysyi saako avata. Annoin luvan, koska halusin itsekin tietää päätöksen.

jos mies avais meidän perheen laskut ni siin kävis nii että repäsee kuoren auki, vähä kurkkaa ja heivaa mulle. joten ite avaan jo ennen ku mies tulee kotiin. jätän kyl postit keittiön pöydälle että voi kattoo mitä on tullu, mut harvemmi lukee tarkemmin

avaan vaan semmosen postin, mistä tiedän varmasti mitä on ja tiedän sisällön "kuuluvan minulle". eli käytännössä laskut jotka tulee miehen nimellä. en avaa palkkakuitteja tai verotietoja enkä tietenkään mitään yksityispostia.

Yhteistyössä