Kuin moni katsoi eilen True Beauty-ohjelman?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Tuli eilen katsottua ja siinä kun kävivät sillä kauneustyypillä, joka pisteytti heidän kauneutensa...yli 85 pistettä oli tosi kaunis ja yli 95 oli jo tähtiainesta...

Mie sit mieheltä kysyin, et paljos mie saisin pisteitä, ni katseli hetken ja tuumas, et 15. Kysyin sit, et jos kerta 85 on jo tosi kaunis, ni mikäs se 15 sit on, ni totes, et No se on rellikka...eli mie oon sit miehen mielestä rellikka :whistle:

Mies nimittää meitin toista kissaa aina rellikaks, ni eilen sit mie kaappasin tän toisen rellikan kainalooni sohvalla ja siinä sit rellikat köllöteltiin, eikä päästetty miestä viekkuun olleskaan :D

Juu katsoin ja se oli ihan törkeän naurettava ohjelma! :o :o

1. Lääkäri joka pisteyttää kauneutta. Wtf. Luulin aluksi, että se koko lekuri oli pelkkä vitsi, mutta sehän olikin tosissaan.

2. Tuomareiden reaktiot, kun se yksi mies kyseenalaisti tuon lekurin. "Siis ou mai gaaaaaaaaaaaaad, kuinka törkeästi se käyttäytyy. Jos mä oisin sä, mä oisin nyt vaan ihan hiljaa."

Eli ne tuomarit oli ihan naurettavia, tekopyhiä lässyttäjiä, joilla ei itsellään ollut käytöstapoja.

Yhteistyössä