Kuinka aikaisin syke näkyy ultrassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamam"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamam"

Vieras
varasin alkuraskauden ultran ja silloin olis menkkojen mukaan 7+1, mut oviksen mukaan olis ehkä pari pvä myöhempi. Seuraava vapaa aika olis menny 2,5vko päähän, enkä sinne asti malttanu odottaa! Pitäiskö sykkeen näkyä jos viikkoja olis vaikka 6+5?

[QUOTE="vieras";22551648]Olin ekassa ultrassa menkkojen mukaan rv 7+1, mutta pienen koko vastasikin juuri tuota 6+5. Syke näkyin oikein hienosti.[/QUOTE]

Mahtavaa :) toivottavasti ei paljoa vähempää olis päiviä/viikkoja mulla. Tää oireettomus saa aikaan kaikenlaisia pelkoja jotka toivottavasti hälvenee kun näkis sen pienen jumputuksen <3

[QUOTE="mamam";22551666]Mahtavaa :) toivottavasti ei paljoa vähempää olis päiviä/viikkoja mulla. Tää oireettomus saa aikaan kaikenlaisia pelkoja jotka toivottavasti hälvenee kun näkis sen pienen jumputuksen <3[/QUOTE]

Kyllä sen pitäis jo näkyä kun meet,onnea matkaan:) !!tuosta oireettomuudesta,mulla nyt 12+4 ja ei MITÄÄN oireita ole eikä ole ollutkaan ja kaikki oli ok ultrassa viimeviikolla

Ei millään pahalla, mutta miksi mennä noin aikaisten ultraan? Mikset odota sinne ensimmäiseen neuvolan ultraan joka 10+ viikoilla? Mulla ei ollut mitään oireita, tein vain apteekin testin ja hyvin jaksoin odottaa ekaan neuvolaultraan. Sitä ennen oli jo eka neuvolakäynti.

Jos tulisin jotain takapakkia, niin sitä ei välttämättä edes tietäisi, koska ei voisi olla edes varma oliko raskaana. Nyt jos näkee sykkeen ja tuleekin jotain, niin sitten on suru puserossa.

Mutta onnea kovasti!!!!

Jos syke ei näy rv10+ niin pitääkö kuinka pahasti huolestua? Mun sisko kävi eilen ekassa ultrassa, omien laskujen mukaan rv10+3 mutta voi päivän pari heittää. Sykettä ei löytyny, sai uuden ajan 10 päivän päähän jolloin koittavat uudelleen.

Onko muilla käyny näin ja kuitenkin onnellinen lopputulos?

Ja ultraan menin noin aikaisin koska oli verentuloa ja koska oli epäilys kohdunulkoisesta. Muutoinhan tuossa vaiheessa ei ultraan mennä, paitsi jos on jotain hämminkiä.

Uusimmat

Yhteistyössä