V
vierailija
Vieras
Kaverin mies (ei kyseessa siis tosi laheinen ystava, sosiaalisesti ollaan toisiamme tavattu eri merkeissa ja joulukortti listoilla ollaan molemmin puolin, hanen miehensa oli mun miehen alainen, ollaan tunnennut 7-8 vuotta) teki itsemurhan puolitoista viikkoa sitten. Kuin salama kirkkaalta taivaalta. Jatti puolison ja 2 lasta: 8v poika ja 6v tytto. Asuvat 5 tunnin ajomatka paassa minusta. Joka paiva otan yhteytta ystavaan ja tsekkaan etta kuinka menee ja tarvitseeko apua. Keskustelut ovat olleet suht normaaleja tilanteen huomioiden. Mutta se kummallinen asia on etta naen hanen olevan FBssa ja paivittaa sinne joka paiva todella kummallisia paivityksia: eilen laittoi uuden kuvan itsestaan jossa tosi kauniin ja hymyilevan nakoinen. Ihmiset kommentoivat etta oletpa iloisen nakoinen. Paivityksen myos sita etta olin ravintolassa, baarissa taman tyttojoukon kanssa ja oli toooosi kivaa, ja lapsilla kivaa, jne jne. Olen tosi huolissani hanesta - FB ja elamantilanne ovat siis aivan toisensa vastakohdat. Ymmarran kylla sen (ja samalla en edes osaa kuvitella etta milta tuollainen tilanne tuntuu) etta han varmaan voi olla tosi shokissa ja jopa todellisuuden taju heittaa. Olen tosi huolissani hanesta ja etenkin pienista lapsista. En tunne hanen muita ystaviaan enka hanen vanhempiaan tai siskoa - enka oikeen voi autoonkaan hypata ja ajaa paikan paalle. Mita voisin tehda?