Kuinka helpottaa kuumeilua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unelmoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

unelmoi

Uusi jäsen
15.01.2011
2
0
1
heipsan vaan kaikille :)

Kovasti olen lueskellut foorumia ja päätinpä itsekkin rekkautua tänne.

Mutta tosiaan kuinka helpottaa vauvakuumetta? Me halutaan molemmat lapsia, mutta mies haluaa laittaa asiat tärkeys järjestykseen... Mulla tarttis kuulema olla vakituinen työ...
yhteen muutto (tämän ymmärrän), kihloihin, naimisiin ja sen jälkeen voidaan ajatella vauvaa.. Mulla vaan kuumeilu on ihan mahdotonta... Kuvittelen oireita (pahoinvointia, huimausta, vatsan tönkköyttä yms..) Silittelen massua ja mietin jos siel joku kasvais... Mies pitää kyllä huolen, että pilvilinnoista tipun alas nopeasti :(

Hei! Muistan ton mahottoman kuumeilun.. Mulla vaan tilanne oli että oltiin naimisissa ja molemmilla vakityö,mutta mies ei "ollut valmis" (omien sanojensa mukaan siis). Mitä mies on mieltä yhteenmuuttamisesta,kihloista ym? Ootteko puhuneet niiden "aikataulusta"? Onko sulla opiskelu kesken vai pelkkä vakityö puuttuu? Jos laittaisitte asioihin vauhtia,voisit ehkä saada vauvan jouluksi.. Mutta jos ette ole olleet yhdessä kovin pitkään niin noita suhteen "isoja askelia" ei pidä ottaa hätiköidysti! Jos miehellä ei ole kiirettä sitoutua,niin mieti haluatko lapsen vai haluatko hänen kanssaan lapsen. Siinä on ero!

Hän ei halua aikatauluttaa mitään. Kaikki tapahtuu kun on niiden aika. Opiskelut on takana eli työ vain puuttuu. Pätkiä olen tehnyt, mutta pitäisi vakituinen paikka saada.

Asioita pitää tosiaan punnita! Kiitos Pinkuli! :)

Yhteistyössä