Kuinka ihmeessä ne miehet muuttuvat kullasta virtsakalloiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Optimismi. Positiivisuus. Luottamus. Toivo. Rakkaus.

Kaikki periaatteessa niin hienoja juttuja, mutta jos niillä yrittää peittää järjen äänen, niin ei siitä hyvää seuraa.

Mulla oli niin vahva lapsenkaipuu, että se peitti kaiken muun. Luulin löytäneeni hyvän miehen. Ajattelin, että tietenkin se nyt käyttäytyy ku kuka tahansa muu ikäisensä opiskelija, mutta kun hänkin haluaa lasta, niin tietenkin käyttäytyminen muuttuu kun aletaan sitä hommailla. Samoin kävi itselläni; ei mulla ollu mitenkään terveet elämäntavat tai elämä mallillaan ennen kun jätettiin ehkäisy pois. Mä tiesin, että se tulee muuttumaan omalla kohdallani, ja halusin antaa saman mahdollisuuden toiselle.

Ja jätin täysin huomioimatta ne muut huonot puolet miehestä koska halusin sen perheen.

Yllättäen mies ei muuttunut ja sai kenkää :xmas: Olen kuitenkin oppinut kokemuksesta ja nyt en enää lähde kovin heppoisesti mihinkään suhteeseen. Nyt on pakko ajatella myös lasta; se on helpompaa silloin kun tarvii ajatella vaa itteänsä ku sitä ei aina välitä itsestänsä yhtä paljon kun lapsestansa.

Yhteistyössä