Kuinka kauan kestää että saat orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
surullinen
Mulla on paha ongelma,en oo ikinä saanu miehen kanssa orgasmia. nykyisen miehen kans ollaan oltu 2vuotta ja se kai on vähän kyllästyny muhun ku en saa. sen kaikki entiset on saanu. ei se kyllä enää hiplaakaan mua kuin sen verran että kostun, enkä toisaalta haluukaan että hiplais kauempaa koska sit se on aika masentavaa jos äijä hiplaa 10minuuttii enkä vaan saa. onko mitään poppaskonstia, että alkaisin saamaan. uskon että nykyään saisin helpommin kuin ennen koska itseluottamukseni on kasvanut ja pelkkä yhdyntäkin tuntuu jo paremmalta kuin ikinä ennen. nosteletteko te lantiota hyväilyn aikana tai jännittelettekö lantionpohjalihaksia? millä saisin orgasmin tulemaan kun tuntuu että se on niin ison kiven takana?
 
Marita
Miten saat sen? Näytä se miehellesi. Työnnätkö sisääsi jotain, vai pelkästään klitorista sormin hyväilemällä niin kuin useimmat naiset?

Jos saat orkun yksin, ei sinussa ole fysiologista vikaa, vaan esto on "pään sisällä" ...Itse en ole koskaan saanut yhdynnässä orgasmia. Ainoastaan suuseksillä ja miehen hyväillessä sormin. Ja tietysti yksin.

Kokeile sellaista asentoa, että makaat miehesi kanssa ihan vierekkäin, hän kyljellään, niin että hän voi hyväillä sinua oikealla kädellään (jos siis on oikeakätinen). Itse keskityt vain rentoutumiseen. Levitä jalat kunnolla ja jos kehtaat, voit itse kosketella itseäsi. Jos sinua nolostuttaa omat kasvonilmeesi, voit pyytää miestäsi katsomaan muualle, tai laittaa kasvosi peiton alle. Joillekin tämä on yllättävän tärkeä asia.

Miehesi pitää luvata, että hyväilee sinua niin kauan, että tulet. Jos koko ajan ajattelet, että voi ei nyt se on jo yrittänyt 5 minuuttia ja mä en vieläkään saa, siitä ei tule yhtään mitään. Ajattele jotain tosi kiihottavaa ja anna mennä. Näin minä sain ekan orkun miehen kanssa.

En usko että miehen "kaikki exät" ovat saaneet. Aika moni nainen feikkaa. Aika julmasti sanottu muutenkin. :( Sinussa ei ole mitään vikaa, kaikki naiset ovat erilaisia ja ylipäätään on aivan mahtavaa, että ainakin yksin sinun on mahdollista saada orkku.
 
kulta
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Mulla on paha ongelma,en oo ikinä saanu miehen kanssa orgasmia. nykyisen miehen kans ollaan oltu 2vuotta ja se kai on vähän kyllästyny muhun ku en saa. sen kaikki entiset on saanu. ei se kyllä enää hiplaakaan mua kuin sen verran että kostun, enkä toisaalta haluukaan että hiplais kauempaa koska sit se on aika masentavaa jos äijä hiplaa 10minuuttii enkä vaan saa. onko mitään poppaskonstia, että alkaisin saamaan. uskon että nykyään saisin helpommin kuin ennen koska itseluottamukseni on kasvanut ja pelkkä yhdyntäkin tuntuu jo paremmalta kuin ikinä ennen. nosteletteko te lantiota hyväilyn aikana tai jännittelettekö lantionpohjalihaksia? millä saisin orgasmin tulemaan kun tuntuu että se on niin ison kiven takana?
Minä voin sinua auttaa.....
 
Minni
Alkuperäiselle vastaus: onko miehesi koskaan nuollut sinua? Minä en niinkään välitä hiplailuista vaan miehen pitää hellästi ja hitaasti nuolla klitoristani että saan. En minäkään aina niin nopeasti saa. Riippuu ihan tilanteesta. Siinä ei pitäisikään ajatella kuinka kauan on mennyt aikaa, vaan keskittyä siihen nautintoon. Jos kokoajan miettii paljonko aikaa on kulunut ei muista rentoutua ja nauttia koko touhusta. Pyydä miestäsi vaan jatkamaan jos se tuntuu hyvältä ja tunnet niin saavuttavasi huipun. Kello kädessä se ei tule onnistumaan, pitää olla tarpeeksi aikaa ja tarpeeksi maltillinen mies joka osaa käsitellä sinua oikein. Miehen tavassa kiihottaa sinua voi siis myös olla vikaa.
 
Tyttönen
Mulla menee 10min jos olen tosi kiihottunut ja mies tekee just oikeat liikkeet. Jos mies tekee "hutiloiden" ja hänestä huomaa, ettei oikein huvittaisi jatkaa, orgasmin saanti vaikeutuu ja voi kestää puolikin tuntia. En tietenkään katso kelloa, nämä ovat arvioituja aikoja. Siis mitä innostuneempi ja asialleen omistautuneempi mies on, sitä nopeammin saan. Joskus olen lopettanut kesken ilman orkkua, kun en jaksa kuunnella miehen huokailua. Minua harmittaa hirveästi, kun tiedän, että mieheni on taitava ja kokenut ja voisi viedä minut taivaisiin jos haluaisi. Yleensä häntä ei vain huvita. Tai en tiedä, miksi hän ei enää sovella minuun taitojaan niin kuin suhteen alussa vuosi sitten.
 
ap
ihanaa kuulla että kaikki eivät sitä saa alle 5minuutissa. itellä menee yleensä reilu 10minsaa, miehen kanssa kun on paineita, niin uskoisin että aikaa siihen ekaan orkkuun pitäs varata varmaan puolisen tuntia. oon kylläkin niin ujo ja jotenkin epävarma itestäni,et mun on hirveen vaikee keskittyy siihen jos mies hiplailee.ehkä minäkin vielä jonain päivänä :)
 
Minni
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ihanaa kuulla että kaikki eivät sitä saa alle 5minuutissa. itellä menee yleensä reilu 10minsaa, miehen kanssa kun on paineita, niin uskoisin että aikaa siihen ekaan orkkuun pitäs varata varmaan puolisen tuntia. oon kylläkin niin ujo ja jotenkin epävarma itestäni,et mun on hirveen vaikee keskittyy siihen jos mies hiplailee.ehkä minäkin vielä jonain päivänä :)
Kyllä, aivan varmasti kun on oikea mies käsittelemässä! Sellaisiakin vielä löytyy vaikka aina ei kohdalle satukaan.. :) Seksi on taivaallista kun molemmat haluavat aidosti tuottaa toiselle mielihyvää ja huolehtia siitä että molemmat pääsevät huipulle. Tosimies ei koskaan jätä naista kylmäksi, aina löytyy keinoja millä naisen saa tyytyväiseksi.

 
Kymmenien vuosien kokemus
Ajattele kiihottavia asioita ja minulla ainakin rintojen "lutkutus"kiihottaa aivan mahdottomasti ei niinkään alapään nuoleminen just yhtään. Seksiin on todellakin heittäydyttävä ajatuksen kanssa, muuten jää ilman.
 
kokenut :)
Luin juuri orgasmista, ja varsinkin käsiteltiin artikkelissa miehen ja naisen orkkujen eroja. Mies saa orkun (pystyy samaan) 2-3 min. Naisella menee noin keksimäärin 20-30min tutkimusten mukaan. Siis 10min lyhyt aika. Ja tossa oli kyse viellä klitoriksen hyväilystä. Ja lantion lihaksia voi supistella, kokeile, anna mielikuvituksen liikkua villisti. Nautintoa sulle!!!
 
N.N.
Minäkin yritän vaikka mies olenkin.

Ensikskin, tunteeko miehesi naisen anatomiaa? Pelkkä into ei aina riitä jos ei ole tietoa miten toinen toimii. Voisitteko sängyssä yhdessä tutustua johonkin vaikka kuvalliseen kirjaan ja kokeilla sen juttuja? Aika hauskaa, niin sen pitäiskin olla, silloin kumpikaan ei pahoita mieltään jos joku homma ei toimikaan.

Voisitte leikkiä vaikka sellaista, että tällä kertaa keskitytäänkin vain sinuun. Sinä määräät kaiken. Opettelette yhdessä mitkä asiat tuntuvat sinusta hyvältä. Seuraavalla kerralla on sitten miehesi vuoro.

Voitte vaikka maata sängyssä vierekkäin ja sinä masturboit, annat havaintoesityksen. Näytät hänelle miten saat itse orgasmin. Hän on vain mies eikä voi tietää. Sitten teette sen yhdessä, sinä ohjaat ja käytät hänen sormiaan. Lopuksi annat miehesi yrittää samalla tavalla, kerrot miltä sinusta tuntuu ja annat palautetta lennossa. Pieniä askeleita, jos saat ensin orgasmin masturboimalla miehesi edessä niin siitä ei ole kauhean pitkä matka siihen että saat orgasmin miehesi avulla. Onnistuiskos tämmönen?

Annatko palautetta miehellesi? Äänin, varatalon liikkein, sanoin? On upea tunne saada nainen nauttimaan, mutta ihmiset ovat erilaisia. Se joka toimii yhden kanssa ei onnistu toisen kanssa. Sinä voit ohjata hänen käsiään, päätään, liikkeitään.

Kerrotko hänelle mitä haluat? Tarkat sanalliset ohjeet eivät kauheasti innosta, tai tyyli ”Miks et sä ikinä...” Koita vaikka että ”Olisi ihanaa jos tekisit...” Kiitokset ja kehut toimivat paremmin kuin negatiivinen palaute.

Koita saada miehesi leikkimään, sinun vartalollasi. Unohda orgasmi hetkeksi, nauti kosketuksesta ja kuuntele mikä tuntuu hyvältä. Ja tee itse samoin. Yhdyntä ei todellakaan ole se ainoa juttu.

Tiedätkö missä oma G-pisteesi sijaitsee, tietääkö miehesi? Tiedätkö miten hyväillä sitä? Tiedätkö miten miehesi tulisi hyväillä sitä? Nautitko siitä? Siihen ei yllä kuin sormin tai ehkä oikeanmuotoisella sauvalla. Vain klitoriksen pieni huippu on näkyvillä, suurin osa siitä on sisälläsi.

Pitääkö miehesi suuseksin antamisesta? Se voi joskus olla jopa hieman epämukavaa miehelle jos hän on hankalassa asennossa. Koittakaa sellaisia asentoja missä miehelläsikin on miellyttävä olla. Esimerkiksi sellainen, missä miehesi voi mukavasti samalla hyväillä sormin G-pistettäsi ja suullaan klitoristasi.

Hyväiletkö itse klitoristasi yhdynnän aikana? Joissain asennoissa tämä käy oikein näppärästi.

Kun tahdot nauttia, niin keskity itseesi. Unohda mies, koita tyhjentää pääsi kaikista ajatuksista, rentoudu, keskity siihen mitä tunnet. Fantasioi, samoja fantasioita kuin masturboidessasi.

Äläkä katso kelloa;) Lopetatte sitten vasta kun molemmista tuntuu että nyt riitti.


Tämä näin miehenä.
 
miss
Minäkään en saa miehen kanssa, vaikka tuntuu, että kaikki jutut on kokeiltu: mies antaa suuseksiä, sormettaa, hieromme sukuelimiämme yhteen ym.
Itsetyydytyksellä saan vain suihkun avulla. Miehen aika vaikea "imitoida" suihkua... Hävettää, koska itse en saa mieheni kanssa, mutta saan hänet kyllä tulemaan helpostikin.
Miehelläni tosin on ongelmana se, ettei hän pysty olla yhdynnässä kauaa, koska penikseen sattuu, eikä ylpeys anna periksi mennä lääkärille. Yhdyntä kyllä tuntuisi hyvältä ja voisi puolestani jatkua pidempääkin. Mistäköhän tuo kipu voisi johtua?
 
ap
eihän mulla oo rohkeutta miehen nähden masturboida, mutta jotenkin voisin sitä kylä opettaa. kyllä mä luulen että sen entiset on saanu, koska se ite ihmettelee miks mä en saa. eihän se ihmettelis jos kukaan muukaan ei ois saanu... g-piste auttaa mua todella paljon orgasmin saannissa, mies ei oo sitä vielä tajunnut hieroa, keskittyy vaan klitorikseen. yhdyntä tuntuu aluksi taivaalliselta, mutta sitten kostun liikaa ja häviää tunto kokonaan. onko muilla tätä ongelmaa?
 
N.N.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eihän mulla oo rohkeutta miehen nähden masturboida, mutta jotenkin voisin sitä kylä opettaa. kyllä mä luulen että sen entiset on saanu, koska se ite ihmettelee miks mä en saa. eihän se ihmettelis jos kukaan muukaan ei ois saanu... g-piste auttaa mua todella paljon orgasmin saannissa, mies ei oo sitä vielä tajunnut hieroa, keskittyy vaan klitorikseen. yhdyntä tuntuu aluksi taivaalliselta, mutta sitten kostun liikaa ja häviää tunto kokonaan. onko muilla tätä ongelmaa?
Ok, olet kai se alkuperäinen kysyjä.

Olen aika hiton varma siitä että miehesi nauttisi hyvin paljon jos saisi katsella kun tyydytät itsesi. Mutta jos sinua nolottaa masturboida hänen nähtensä, niin ehkä siinä onkin se juttu; sinun on vaikea heittäytyä ja päästellä täysillä miehesi läsnäollessa. Ja silloin kun rakastelette.

Pidätkö siitä mitä näet kun miehesi laukeaa? Monet naiset pitävät. Ja melkein kaikki miehet rakastavat sitä kun näkevät oman naisensa nauttivan. Tiedän kyllä että monellekaan ei ole helppoa näyttää avoimesti omaa nautintoaan ja tunteitaan, siinä vaiheessa sitä niin hirvittävän, no, paljas, suojaton. Hirvittää että mitähän toi nyt ajattelee kun mä tällein.


Mutta toihan olis hienoa jos opettaisit häntä. Siitä vaan käteen kiinni ja neuvot ja ohjaat kunnes hän osaa sen oikein.

Miehesi taitaa olla melko tahditon jos kertoo sinulle entisistä naisistaan ja heidän orgasmeistaan. Tai ihmettelee mikset sinä saa. Ei paljoa auta se ihmettely, päinvastoin. Ei hänestäkään tuntuisi kovin kivalta jos sinä ihmettelisit jotain sellaista mitä hän voisi pitää negatiivisena asiana, vaikka että miksi hän laukeaa niin nopeasti.

Jos miehesi ei ymmärrä hyväillä G-pistettäsi niin sinun täytyy sitten opettaa. Sinä olet ainutlaatuinen, kukaan muu ei nauti aivan samalla tavalla ja samoista asioista kuin sinä. Ja sitäpaitsi vain sinä itse tiedät oikeasti miltä kaikki tuntuu, toinen ihminen voi sen vain päätellä antamastasi palautteesta.

Tuo kosteusongelma on tuttua. Onnistuisko jos välillä, vaikka asentoa vaihtaessa kuivaisit vähän paikkoja? Pyyhe mukaan sänkyyn? Ainakin eksän kanssa se tuntui toimivan. Meillä liika kosteus ja liukkaus vei minulta tunnon, muutenkin kestää sairaan kauan laueta.
 

Yhteistyössä