Kuinka kauan kestää että saat orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
ns
Alkuperäinen kirjoittaja N.N.:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eihän mulla oo rohkeutta miehen nähden masturboida, mutta jotenkin voisin sitä kylä opettaa. kyllä mä luulen että sen entiset on saanu, koska se ite ihmettelee miks mä en saa. eihän se ihmettelis jos kukaan muukaan ei ois saanu... g-piste auttaa mua todella paljon orgasmin saannissa, mies ei oo sitä vielä tajunnut hieroa, keskittyy vaan klitorikseen. yhdyntä tuntuu aluksi taivaalliselta, mutta sitten kostun liikaa ja häviää tunto kokonaan. onko muilla tätä ongelmaa?
Ok, olet kai se alkuperäinen kysyjä.

Olen aika hiton varma siitä että miehesi nauttisi hyvin paljon jos saisi katsella kun tyydytät itsesi. Mutta jos sinua nolottaa masturboida hänen nähtensä, niin ehkä siinä onkin se juttu; sinun on vaikea heittäytyä ja päästellä täysillä miehesi läsnäollessa. Ja silloin kun rakastelette.

Pidätkö siitä mitä näet kun miehesi laukeaa? Monet naiset pitävät. Ja melkein kaikki miehet rakastavat sitä kun näkevät oman naisensa nauttivan. Tiedän kyllä että monellekaan ei ole helppoa näyttää avoimesti omaa nautintoaan ja tunteitaan, siinä vaiheessa sitä niin hirvittävän, no, paljas, suojaton. Hirvittää että mitähän toi nyt ajattelee kun mä tällein.


Mutta toihan olis hienoa jos opettaisit häntä. Siitä vaan käteen kiinni ja neuvot ja ohjaat kunnes hän osaa sen oikein.

Miehesi taitaa olla melko tahditon jos kertoo sinulle entisistä naisistaan ja heidän orgasmeistaan. Tai ihmettelee mikset sinä saa. Ei paljoa auta se ihmettely, päinvastoin. Ei hänestäkään tuntuisi kovin kivalta jos sinä ihmettelisit jotain sellaista mitä hän voisi pitää negatiivisena asiana, vaikka että miksi hän laukeaa niin nopeasti.

Jos miehesi ei ymmärrä hyväillä G-pistettäsi niin sinun täytyy sitten opettaa. Sinä olet ainutlaatuinen, kukaan muu ei nauti aivan samalla tavalla ja samoista asioista kuin sinä. Ja sitäpaitsi vain sinä itse tiedät oikeasti miltä kaikki tuntuu, toinen ihminen voi sen vain päätellä antamastasi palautteesta.

Tuo kosteusongelma on tuttua. Onnistuisko jos välillä, vaikka asentoa vaihtaessa kuivaisit vähän paikkoja? Pyyhe mukaan sänkyyn? Ainakin eksän kanssa se tuntui toimivan. Meillä liika kosteus ja liukkaus vei minulta tunnon, muutenkin kestää sairaan kauan laueta.
Ei typerämpää ole kuin kertoa entisistään ja vertailla, kaikki me ollaa erilaisii.
 
Nautiskelija nykyään
Olen hieman alle neljäkymppinen ja vain pari kertaa on orgasmi tullut yhdynnässä, niin että mies on samalla hivellyt klitoristani.. Eka orgasmi edes itse tehtynä tuli vähän alle kolmikymppisenä... Sitten olenkin kyllä nautiskellut. Mies saa minulle kyllä orgasmin; suuseksillä tai sormillaan. Että tähän lienee tyydyttävä....
 
Nina
Eiköhän ole pitkälti miehen taidoista kiinni, kykeneekö tuottamaan naiselleen orgasmin vai ei. Myös nainen itse pystyy vaikuttamaan saamiseensa hyvin paljon.
Kunnon esileikit ovat kaiken perusta. Sitä ei voi liikaa korostaa, sillä esileikkien myötä ainakin minun paikkani huutavat miestä sisään.
Pitkät halaukset, katseet, suukot, hyväilyt, toisen riisuminen jne. ovat pohja hyvälle seksille. Taitavan miehen kanssa saan parit orkut jo tässä vaiheessa.
Kuitenkin pidän ensisijaisena sitä, että nainen tutustuu kunnolla omaan seksuaalisuuteensa ja oppii tyydyttämään itsensä. Sitten toimii miehen kanssa samalla periaatteella. Pitää olla sinut itsensä kanssa, ennen kuin kykenee nauttimaan seksistä ja kertomaan toisellekin nautintonsa alkulähteet. Sen jälkeen on vapaa pääsy huipulle.
 
Kieli mies pohjoisesta.....
Minä saan vaimoni laukeamaan noin 10 minuutissa nuolemalla klitorista silleen sivusuunnassa, eli ei pitkin vakoa. Monesti laukeaa aikaisemminkin. On muuten varma orkku. Muuten vaimoni ei ole lauennut koskaan...
 
Kieli mies pohjoisesta.....
Voisin minä autella muitakin naisia saamaan kieliorkun. Edellytys on kuitenkin, että asuu tässä lähistöllä. Kyllä mulla molokin toimii moitteettomasti, mutta kun vaimo ei laukea sitten millään, pitää kieli ottaa sitten avuksi, niin johan räjähtää. Että, eiku tänne vaan kirjoittelemaan, ja hyviä ehdotuksia......
 
Kieli mies pohjoisesta.....
Kielimies on kielimies, mutta täällä onkin kieli ja mies. Silloin ne mielestäni kirjoitetaan erikseen. Eipä sen puoleen, en ole koskaan ollut näissä kirjoitus hommissa virheetön. Kirjoittamaan oppis kun kirjoittelis paljon, mutta se oppi on jäänyt aika vähille. Huom. En ole Jouni jänkhältä. En ole ihan niin pohjoisesta, mutta kyllä tämä paikka on jo pohjoissuomea. Pillu on maistunut, ja hyvää on, mutta viinaa en juo juuri nimeksikään. Parit saunakaljat joskus. Vähän humalassa olin viimeksi juhannuksena, että silleen...Muuten, pillu ja viina ei sovi pitemmän päälle yhteen, se toi molo saattaa tehdä tenän jos liikaa viinan kanssa läträä ja kielikään ei niin hyvin pelitä, ja siksipä olen valinnut ton pillun. Vaimokaan ei ole pannut pahakseen valintaani. Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, jos tätä luette.
 
Tilutar
[ Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, jos tätä luette.]

noitakielenkorjaajanerojatäälläriittääjokaketjuunmitähännautintoaniistäkinsaamuttakaikillaonomatintohimonsasuodaansehalpahuviheillekinjosseantaavaikkajonkinlaisenhyvänolontunteen

Kyllä tosiaan ihmettelen miksi nuo "kielinerot" viitsivät hillua heille niin tylsissä aiheissa kun seksi ja erotiikka.
Mutta huhuillaan.....!
 
Kieli mies pohjoisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Tilutar:
[ Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, jos tätä luette.]

noitakielenkorjaajanerojatäälläriittääjokaketjuunmitähännautintoaniistäkinsaamuttakaikillaonomatintohimonsasuodaansehalpahuviheillekinjosseantaavaikkajonkinlaisenhyvänolontunteen

Kyllä tosiaan ihmettelen miksi nuo "kielinerot" viitsivät hillua heille niin tylsissä aiheissa kun seksi ja erotiikka.
Mutta huhuillaan.....!
Haloo... Jos sinua ei aiheet kiinnosta, niin miksi sinä sitten täällä olet???????
 
Kielinero
Alkuperäinen kirjoittaja Tilutar:
[ Anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, jos tätä luette.]

noitakielenkorjaajanerojatäälläriittääjokaketjuunmitähännautintoaniistäkinsaamuttakaikillaonomatintohimonsasuodaansehalpahuviheillekinjosseantaavaikkajonkinlaisenhyvänolontunteen

Kyllä tosiaan ihmettelen miksi nuo "kielinerot" viitsivät hillua heille niin tylsissä aiheissa kun seksi ja erotiikka.
Mutta huhuillaan.....!
Ihmettele pois. Suomi on vapaa maa siinäkin suhteessa.
Se, mitä ja miten kirjoittaa, osoittaa kyllä asianomaisesta henkilöstä aika paljon muutakin.
 
Tilutar
[Haloo... Jos sinua ei aiheet kiinnosta, niin miksi sinä sitten täällä olet???????]

Tulinkohan väärin ymmärretyksi:(
Tarkoitin kyllä tuota Clit- vai mikähän se nyt oli...että hänkin varmaan saa jotain nautintoa noista kirjoitteluistaan..niin suotakoon se hänelle..
Ps:Itse olen erotiikan/seksin suurkuluttaja, en niinkään kieliopin;) vaikka paljon kirjoittelenkin ja viihdyn myös näillä sivuilla....
Huhuillaan...!
 
Kieli mies pohjoisesta
Alkuperäinen kirjoittaja Tilutar:
[Haloo... Jos sinua ei aiheet kiinnosta, niin miksi sinä sitten täällä olet???????]

Tulinkohan väärin ymmärretyksi:(
Tarkoitin kyllä tuota Clit- vai mikähän se nyt oli...että hänkin varmaan saa jotain nautintoa noista kirjoitteluistaan..niin suotakoon se hänelle..
Ps:Itse olen erotiikan/seksin suurkuluttaja, en niinkään kieliopin;) vaikka paljon kirjoittelenkin ja viihdyn myös näillä sivuilla....
Huhuillaan...!
Sori... Minäkin olen sellainen seksi hullu, aina haluttaa ja kaikenlainen erotiikkaan liittyvä juttu kiinnostaa. Vaimo on vaan niin laiska näissä asioissa, että sitten rupee kiinnostamaan (aidan toinen puoli).. Se mulla keljuttaa, että aina kun kirjoitan, niin tulee hirveesti kirjoitusvirheitä ja pisteet ja pilkut tahtoo jäädä pois.
HUHUU ....

 
Tilutar
[Se mulla keljuttaa, että aina kun kirjoitan, niin tulee hirveesti kirjoitusvirheitä ja pisteet ja pilkut tahtoo jäädä pois.
HUHUU ....]


..no ei kai tässä nyt mitään "pilkunnussijoita" ollakkaan ;)
muut asiat mielessä ;)

Alkuperäisen kysyjän kysymyksestä vähän pokkesin, mutta vastaus myös hänelle:
Kuulun itse juuri tuohon sarjaan alkuperäisen kanssa, kuumennusta vaatii pidemmän kaavan mukaan. Kadehdin joskus niitä joila helppoa, vaikka kai siinä on puolensa molemmissa tavoissa..

Huhuillaan...
 

Yhteistyössä