Kuinka kauan kestää että saat orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti
Magnum
Voi teitä, naista pitää nuolla kunnolla ja pitkään. Se orkku, tai kuinka monta tahansa, tulee silloin kun itse haluaa, sitähän pystyy säätelemään.
Aivan ihanaa kun naiseta tulee jo kolmannenkin kerran................nam...
 
Kielimies pohjoisesta
Meni keskusteluksi......Minä kyselin tuolla aikaisemmin, että löytyiskö pohjoissuomesta naista joka olis vailla kunnon kielileikkiä..voitais kokeilla. Nytkin olis päivä aikaa seksileikkeihin.....
 
orkuista pölinää
Itsekseni, jos aloita ns.tyhjästä, niin kestää n.2minuuttia. Jos itsekseni aloitan, koska jokin asia on jo kiihottanut minut, niin reilusti alle sen 2min. Joskus melkein pelkkä hipaisu vain.

Miehen kanssa vähän sama. Jos olen itse syystä a tai ö kauhean kiihottunut, niin ei tarvita paljoa, melkein kaikki käy. Mutta jos aloitetaan alusta, vaikkapa siksi että miestä on alkanut panettaa, niin silloin se riippuu siitä onko miehen kanssa minkälainen historia. Tarkoitan, että jos on mies, joka tulee nopeasti tai ei anna suuseksiä ns.loppuun asti tai jostain muusta syystä on käynyt niin monta kertaa, ettei minun orgasmia ole huolehdittu loppuun asti (Eli olen kiihottunut ja nauttinut panemisesta/nuolemisesta/koskettelusta, mutta sitten hommaa ei ole viety loppuun asti), niin tällaisen historian jälkeen keho jo tavallaan puolestani valmistautuu, "että älä nyt mene nauttimaan tästä enkä enää kiihotukaan kovin helposti sellaisen miehen seurassa". Kun taas jos on mies, jonka kanssa lähes aina (tai mieluummin aina) on huolehdittu yhdessä (ja mieskin siis pitää sitä tärkeänä), että session aikaan minäkin saan - niin se käy kerta kerralta helpommaksi. Itselläni siis ainakin tämä, että voi "luottaa saavansa" helpottaa heittäytymistä... ei ole hoppu, ei lasketa minuutteja, vaan joko saa orkut heti jossain alussa tai keskivälillä tai viimeistään lopussa... ja silloin mitä pitemi rupeama on miehen kanssa näitä onnistuneita panokertoja, niin yhä monipuolisemmat keinot tuottavat orgasmeja. Eli kumppanin kanssa voi mennä muutama minuutti tai sitten orgasmia ei huonolla historialla olevan kumppanin kanssa oikein meinaa saada edes yrittämällä.

Tätä ei oikeastaan voi korostaa liiaksi! Mies voi miettiä sitä itsekin, että kuvittele tilanne, jossa maailman kiihottavin nainen on sängyssäsi ja lutkuttaa sinua ja hierot hänen rintojaan ja tunkeudut täydelliseen pilluunsa ja aivan hekumasi huipun lähestyessä, nainen saa vavisuttavan ultraorgasmin lopettaa siihen ja lähtee suihkuun. Jäät siihen sitten vuosisadan erektion ja kiiman kanssa nuolemaan näppejäsi... kuinka monta kertaa uskallat heittäytyä nauttimaan ja kiihottumaan täydellä teholla tämän naisen kanssa, jos tämä kuvio aina toistuu? Tietysti voit runkata naisen lähdettyä, mutta kyllä siitä jotain todella oleellista jää silloin puuttumaan ja arvatenkin se vaikuttaa seksihaluihisi ja intohimosi määrään tulevilla seksikerroilla.
 
vierailija
Ollaan vaimon kanssa kokeiltu: Vaimo voi antaa käsihoitoa vaikka kuinka, ei seiso, ei orgasmia. Mutta, kun hän työntää samalla pari kolme sormeaan anukseen ja vähän pyörittelee, tulee orkku heti, muutaman sekunnin kuluttua.
 
vierailija
On tärkeää että uskaltaa antautua toiselle. Jos jännittää on vaikea kiihottua ja saada orgasmi. Yritä saada kumppanisi rauhoittumaan, sillä teillä on varmasti jo patoutumia tai suorituspaineita. Toisen teistä pitäisi pystyä nousemaan tilanteen yläpuolelle ja ottaa tilanne hallintaan. Älä jätä sitä toisen vastuulle!
 
vierailija
ihanaa kuulla että kaikki eivät sitä saa alle 5minuutissa. itellä menee yleensä reilu 10minsaa, miehen kanssa kun on paineita, niin uskoisin että aikaa siihen ekaan orkkuun pitäs varata varmaan puolisen tuntia. oon kylläkin niin ujo ja jotenkin epävarma itestäni,et mun on hirveen vaikee keskittyy siihen jos mies hiplailee.ehkä minäkin vielä jonain päivänä :)
En saa muuten orgasmia kuin masturboidessa on kiva hieroa klitorista ja saada orgasmi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä