kuinka kauan muilla kestänyt avautumisvaihe?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulla supistellut päivittäin ja nyt on enne kahta yöllä alkanut kauheet supistukset ja vieläin supistelee n.5-10 min välein ja toosi kipeesti... synnäriltä tulin äsken ja paikat edelleen ( olleet jo 3vkoa) 2cm auki ja kanavaa jäljellä.
no huvittavinta on se et eka mul syntyi 7h, kakkonen tuli 4h ja kolmonen 1h syöksyllä maailmaan. miten voi olla et tää 4 raskaus on näin kinkkinen, ihan kuin ois ensikertalainen! tympäsee oikeesti ja inhottaa ku koko ajan supistelee, niin mistä mä tiedän lähtee takas sinne perkeleen synnärille...no tietenkin ku vedet tulee mut ei kai täs auta kun odottaa! onko muilla uudelleen synnyttäjälle ollut vastaavaa?

ja vielä lisään et oikeesti nyt tulee jo niin kipeitä että luulis että ois tapahtunut edistystä... siis iitä kahdesta asti yöllä on jo niin voimakkaita et ihme et ei ollu tapahtunut mitään :/ siis ei voi olla edes totta!!!

Tää nyt ei kyl varmaan auta sua yhtään... Mut mulla oli supistellu koko päivän (en kylläkään tajunnu sitä) ja kun illalla sairaalaan mentiin niin olin jo 9 cm auki, tyttö synty tunti sen jälkeen...

esikon synnytys kesti kokonaisuudessaan 5h 3min josta ponnistus 20min, eli ei siinä kauaa menny :D
kakkonen syntyi sektiolla mutta olisi ollut varmaan ainakin puolet nopeampi toimitus jos olisi syntynyt alakautta.
alkoi nimittäin tosi hurjaa vauhtia tulemaan kipeitä supistuksia jo matkalla sairaalaan kun esikkoa käynnisteltiinkin vesien menon jälkeen

mulla oli supistuksia pari päivää, mitään ei tapahtunut nii synnytys käynnistettiin tipalla ja sen jälkeen avautumisvaihe kesti vielä 26h. Ja päätyi sit hätäsectioon.

sori en lukenut tarkasti, siis tää oli mulla eka synnytys :ashamed:

Mulla olikanssa neljännen kanssa ihan samanlaista, supisteli pirusti monta tuntia,mentiin synnärille , olin siinä vaiheessa 2 senttiä auki, kätilö totesi että synnytys on alkanut mutta eivät ottaneet vielä sisällevaan passittivat kävelylle, parin tunnin päästä tultiin takaisn ja tilanne oli sama,. Lähettivät kotiin ja sanoivat että tule illalla takaisin mutta se ilta olikin vasta 6 päivän päästä, joka päivä supisteli enkä saanut nukuttua kun max. puol tuntia kerrallaan. Kuuden päivän jälkeen kun mentiin synnärille olin auki huimat 4 senttiä :o , siis 2 senttiä lisää kuuden päivän kärvistelyistä. Synnytys ei edennyt edelleenkään ja usean tunnin päästä puhkasivat kalvot......siitä puolen tunnin päästä neiti syntyi, alle puolessa tunnissa aukesi 4:stä 10:een senttiin.
Totesivat sitten myöhemmin että mulla on laiska kohtu eli supistuksia tulee mutta kohtu on laiska joten synnytys ei etene.
Eipä taida tästä viidennen synnytyksestätulla yhtään helpompi :/

Yhteistyössä