Hae Anna.fi-sivustolta

Kuinka kauan olet valmis odottamaan seksiä?

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä neiti gallup, 03.05.2007.

1. neiti gallup Vierailija

Jos ajatellaan että tapaat vakavammallakin mielellä kiinnostavan ihmisen (suosiolla voidaan unohtaa yhden yön huvitukset), niin kuinka kauan olisit valmis odottamaan seksiä? Kysymys on ehkä suunnattu enemmän miehille, koska naisethan ovat miehiä useammin niitä jotka antavat odottaa. Tulipahan vain mieleeni pohdiskella tällaistakin, kun näitä viestiketjuja lukiessa tulee sellainen olo, että kukaan ei ole valmis odottamaan päivää pidemmälle, vaan kaikki on tehtävä jo viimeistään toisella tapaamisella, ettei vain tule hukattua aikaa väärään ihmiseen... Itse taas olen enemmänkin sellainen joka haluaa alussa vain pussailla ja halailla ja tutustella... elän varmaan väärällä aikakaudella! :D

2. osku odottaja Vierailija

mikäli nainen on oikke kiinnostava

3. Micke Vierailija

Hiljaa hyvä tulee! Voi hyvinkin olla, että vastapuolella on joitakin traumaattisia kokemuksia menneisyydessä, joista on vaikea päästä yli. Läheisyyttä voi osoittaa monella muullakin tavalla, mukaan lukien keskutelemalla.

4. Mies. Vierailija

Voin odottaa vaikka pari kuukauttakin, jos kyseessä on kunnon tyttö.

Huonoilta naisilta en halua muuta kuin nopsaan sitä, mitä ne parhaiten osaavat. Muuhun niistä ei ole.

5. N76 Vierailija

Kai sitä voi pidempäänkin odottaa alussa, mutta tuntuu siltä että jos pystyy odottamaan kovinkin pitkään sitä seksiä, ei suhteessa ole kemiaa. Omissa parisuhteissani olen päätynyt petiin jo noin toisilla treffeillä (olin kyllä tiennyt kyseiset miehet jo aiemmin jostain työpiireistä tms). Mutta ei näihin juttuihin ole koskaan mitään tarkkaa aikarajaa tai sääntöä, mielestäni parasta on kun mennään fiiliksen mukaan.

6. Estonia Vierailija

Voi kun Mickelta tuli ihana vastaus :)

Itselleni on ihan selvaa, etta jos mies on minusta oikeasti kiinnostunut, ei sankyhommissa ole mitaan hoppua. En kaipaisikaan seuraani miesta joka etsisi minusta seksipaineidensa helpottaja ensisijaisesti. Tama on nimenomaan hyva ns hyvantahtoinen testi, siita kuinka paljon mies todella haluaa olla taman naisen kanssa.

Kaikki luonnollisesti, ja ajallaan.. Tunteet, tilanteet ja kemiat kehittyvat omalla painollaan, eri lailla eri tilanteissa.

Olen huomannut etta jopa silloin kun sita intohimoista kemiaa loytyisikin ihan heti, on parasta vain odottaa etta tunteet ja muut osa-alueet paasevat mukaan, ja sitten se vasta ilo onkin irti, kun tunteita on tarpeeksi kypsytellut, silloin kiehuu! :)

En ole ikina tormannyt seksia painostavaan (vihjailevaan kyllakin) mieheen. Onneksi kaikki on mennyt omalla painollaan. Jos seksi on alkanut joskus liian aikaisin, on suhdekin lopahtanyt lyhyeen. No, nain taalla ainakin. Niista on otettu opiksi :)

7. näin täällä... Vierailija

Estonialta tuli hieno vastaus! Olen täsmälleen samaa mieltä hänen kanssaan, oikeastaan kaikesta! :) Itsekään en kiirehdi sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa... mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä että en nauttisi seksistä tai en haluaisi seksiä. Miehet kun tuntuvat valitettavan usein luulevan, että seksi ei kiinnosta minua millään tavalla eikä koskaan, jos en heti ole heidän kanssaan hyppäämässä sänkyyn. :/ Jos en ole ihan varma siitä että mies haluaa juuri minut (eikä siis vain pelkkää seksiä), niin annan hänen vielä odottaa ja seuraan tilannetta. Tämä ei tarkoita ettenkö haluaisi tätä miestä, vaan hillitsen himoni ja ajattelen järkevästi. Jos hyppäisin heti sänkyyn ja mies olisikin ollut vain yhden illan -juttua hakemassa niin särkisin sydämeni, joten tämä on puhtaasti itsesuojelua. En tykkää yhdenillanjutuista, enkä siksi sellaisia halua harrastaa. Sitten kun olen varma että mies haluaa juuri minut, ja päästään sänkyhommiin asti, niin pieni odotus on yleensä ollut vain hyvästä... kun päästetään kaikki kertyneet halut irti, niin lopputulos on yleensä uskomaton! ;) Minä olen valitettavan usein tavannut miehiä, jotka painostavat seksiin... inttävät, valittavat ja vonkaavat että "millonmillonmillon??" ja "miksi ei nyt??" jo ensimmäisen viikon aikana. Yleensä nämä hätähousut eivät jaksakaan viikkoa pidempään yrittää ja vaikka se harmittaa niin jää ehdottomasti hyvä mieli siitä ettei tullut kiirehdittyä ja tehtyä mitään tyhmää... Jos mies ei viikkoa pidempään jaksa seksiä odottaa, niin tuskimpa hän olisi minulta seksiä enempää halunnutkaan!

8. Zorbakovic Vierailija

2 viikkoa. Jos nainen on tosissaan liikenteessä eikä vain leikkimässä, pitää kolmannella viikolla alkaa tapahtua.

9. Estonia Vierailija

Nim. "nain taalla...", juuri nain minakin asian olen hahmotellut:)

En edes osaisi vapautua nauttimaan seksista, jos en olisi varma haluaako mies minua todella, vai onko hanen mielensa kenties muualla/aikeensa vain fyysiset jne. Minun pitaa ehdottomasti tuntea olevani paitsi fyysisesti mutta henkisesti haluttu, ja silloin se seksikin vasta on ihanaa.

Nuorempana tein virheita tassa, ja seuraamukset oli niin ikavia etta onneksi opin miten asiat kuuluu jarjestaa etta kaikki ovat tyytyvaisia:) vain panoa hakevat miehetkin voivat sitten saalistaa sen lihansa muualta.

Tosin olen huomannut etta yleensa se miehenkin yleinen halu (ei vain fyysinen) minua kohtaan kasvaa, kun hanen pitaa odottaa ja nain tutustua minuun paremmin. Miehet ovat niin putkiaivoja ja seksuaalisia etta jos heidat paastaa heti makuukammariin, eivat he valttamatta nae sinua muuna kuin sina makuukammarin lammittajana. Eli se tutustuminen jne pitaa hoitaa _ennen_ sankypuuhia, tai miehen todellinen kiinnostus voi lopahtaa... Usein miehet myos arvostavat jarkevaa naista, joka kylla on seksuaalinen, muttei kevytkenkainen (en tosin tuomitse ketaan, kaikki omalla tavallaan).

Ja meneehan se psykologisestikin niin, etta kun jotakin pitaa vahan odotta sita pitaa enemman arvossaan. Mutta bottom line on, etta itse en kokisi olevani ns turvassa, tai arvostavani itseani patkan vertaa, jos suostuisin intiimiin kanssakaymiseen tuosta noin vain. Sellainen voi olla aarimmaisen ahdistavaa.

10. Kolkku Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Minusta on parasta, että ihminen elää sen mukaan mikä tuntuu oikealta ja hyvältä. Sinuakin suosittelisin vain luottamaan itseesi ja tunteisiisi. Ei toiseen ihmiseen tutustumisessa ja seksin aloittamisessa voi mielestäni mitään aikatauluja laatia. Asiat etenevät sen mukaan mikä tuntuu oikealta. Jos seksi ei tunnu hyvältä ajatukselta niin sitten ei ollut oikea henkilö kyseessä.

11. Xy1 Vierailija

Odotin aikoinaan 2kk, ennenkuin pääsin sänkyyn silloisen tyttöystäväni kanssa. En pitänyt kiirettä, koska halusin varmistaa, että saan itselleni pidempiaikaisen tyttöystävän. Maltoin mieleni suudellessa ja hyväillessä tavatessamme, milloin ulkona, milloin hänen kotonaan. Monesti tuntui, että pallit repeää turvotuksesta. Vaan annas olla kun päästiin ensikertaa sänkyyn, kiima oli molemmilla taivaissa ja syntyneet orkut sen mukaisia. Jäimme molemmat niin pahasti "koukkuun", että 30v on vierähtänyt yhdessä. Eikä ole seksiä suhteesta puuttunut sen jälkeenkään. Joku viisas on joskus sanonut, että ensivaikutelma ratkaisee. Enkä ansaitsin pidättymällä nyk. vaimoni luottamuksen.

12. Arek Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Periaatteessa ei ole mitään tiettyä aikarajaa. Uskoisin, että useimmille tämä on täysin kokemusperäinen asia. Jos nainen käyttäytyy rauhallisesti, monet miehet voivat odottaa kuukausia ihan kiltisti. Jos taas nainen käyttäytyy kiusoittelevasti, pitempi odottelu alkaa tuntua turhauttavalta. Minulle tulee aika epämiellyttävä olo pussailusta ja halailusta jos se johda ns. loppuun asti. (Se olo on enemmänkin fyysinen kuin henkinen ja suorastaan kivulias; henkisesti se on ihan kivaa...) Siksi olen mieluummin ilman mitään pelehtimistä ennen kuin nainen on valmis kaikkeen.
    Minusta naisen on huomaavaista kertoa omasta valmiudestaan seksiin jos hänellä on syytä olettaa, että mies odottaa sitä. Epätietoisuudessa on aika kurja elää.

13. .. Vierailija

Hassua, että miehet haluavat silloin sänkyyn kun ovat "tosissaan". Naiset taas haluavat odottaa silloin kun ovat tosissaan, etteivät vain antaisi väärää kuvaa itsestään...

14. Niinpä... Vierailija

Ja sepäs siinä juuri onkin että nainen kokee voivansa luottaa mieheen, joka ei ole heti vonkaamassa sänkyyn. Tämän kun ymmärtäisivät miehetkin...

15. Estonia Vierailija

Juuri nain:)

Viimeisin lause sen kaiken kulminoi. Ihanalta miehelta kuulostat:)

Jarjenkaytto ja halujen hillitseminen alkumetreilla on paras vaihtoeho. Olen huomannut etta miehet jotka oikeasti valittavat minusta/haluavat minua, ovat hyvin arvostavia ja varovaisia etenemisen suhteen (siis seksin puolella). Mikaan ei saa minua taas haluamaan muutoinkin miellyttavaa miesta enemman kuin se, miten naen hanen haluavan minua, mutta han hillitsee itsensa ja on herrasmies, huomaavainen ja vahan pidattaytyvaisempi, niin etta tunnustelee minun fiiliksiani, osa lukea niita ja tietaa milloin peraantya. Nain kasvaa luottamus ja halu miesta kohtaan. Tulee turvallinen ja vapautunut olo, kun tietaa etta toinen tykkaa oikeasti. Nain exani minut hurmasi, ja mina myos hanet:)

16. masentavaa... Vierailija

Arekin kirjoitus oli masentava... lähinnä siis kohta jossa sanottiin että:

"Minulle tulee aika epämiellyttävä olo pussailusta ja halailusta jos se johda ns. loppuun asti. (Se olo on enemmänkin fyysinen kuin henkinen ja suorastaan kivulias; henkisesti se on ihan kivaa...) Siksi olen mieluummin ilman mitään pelehtimistä ennen kuin nainen on valmis kaikkeen."

Itse haluan saada AIVAN EHDOTTOMASTI sitä pussailua ja halailua ja pelkästään läheisyyttä ja lähellä olemista riittävän paljon suhteen alussa, jotta voin kasvattaa sitä luottamusta ja kiintymystä toiseen! On ihanaa kun ensin pussaillaan varovasti ja halaillaan... ja myöhemmin vähän rohkeammin ja siitä sitten edetään vähitellen koskettelemalla, tunnustelemalla ja kokeilemalla eteenpäin... tutustuen toisiimme ja toistemme kehoihin. Seksi uuden kumppanin kanssa on aina kuitenkin niin uusi tilanne, että haluan edetä varovasti ja tutustua toiseen ja hänen vartaloonsa "vaiheittain".

17. -jatta- Vierailija

No, nykyisen mieheni kanssa päädyttiin sänkyyn ekoilla treffeillä ja minun aloitteestani. Olin ollut neljä vuotta selibaatissa ja vaadin lisää ja lisää. Mies oli aamulla ihan puhki ja heppi ihan mustana.... mut tuosta on vuosia ja nyt ollaan kihloissa. Tahti on pikkuisen rauhoittunut muttei paljon.

18. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 646
    Kyllä musta tuntui kans aika karmeelta tuo Arekin seuraava lausuma:

""Minulle tulee aika epämiellyttävä olo pussailusta ja halailusta jos se johda ns. loppuun asti. (Se olo on enemmänkin fyysinen kuin henkinen ja suorastaan kivulias; henkisesti se on ihan kivaa...) Siksi olen mieluummin ilman mitään pelehtimistä ennen kuin nainen on valmis kaikkeen." "

Herran tähde ei kyllä yhtään mun mieleinen mies. Sorry. Ei kai pussaamisen ja halailun pidä pakosta johtaa seksiin. Eikö jotkut miehet tiedä hellyydestä ja hyvänäpitämisestä ilman seksiä? Kyllä mä sanon ainakin, että kyllä mä katton n. kuukauden, että miltä mies tuntuu ja tuleeko pitempiaikaista juttua ja sitten sänkyyn. Mä en harrasta yhdenillanjuttuja. Mun mielestä seksi kuuluu suhteeseen. Jos ei mies tuohon odotukseen pysty, tai ei pysty sinä aikana pussailemaan ja halailemaan ilman seksiä, niin joo, ei taida meikäläisessä sitten muu kiinnostaakkaan kuin seksi. Että goodbye.

On se kumma kun täällä toisaalla haukutaan naisia lortoiksi, jos ne antaa heti, sitten taas tuntuu, että parin viikon odotuksetkin on liikaa? Ja naiset on sitten hankalia tapauksia...?

19. Aikamainennainen Vierailija

Samat sanat. Tätä minäkin ihmettelen. Toisaalta nimimerkkii Arekin teksteissä on hyviä ajatuksia, mutta toisaalta oudoksun hänen vaativaa asennettaan naisia kohtaan: naisen on suullisesti ilmoitettava, mitä aikoo, haluaa, onko hämmentynyt jne.

Vähän samoin ajattelen. Lisäksi parisuhteessa on pystyttävä tilapäiseen selibaattiin, jos toinen on sairas, matkoilla jne eikä heti hypättävä vieraisiin. Jos ei pysty yhtään hillitsemään itseään ennen vakituista suhdetta, kuinka sitten suhteen aikana?

Tämä on se paradoksi, jota naiset ovat joutuneet ihmettelemään vuosisatoja ja vielä enemmän nykyaikana. Ota sitten miehistä selvä. Mikään ei ole hyvä. Mikä on johtopäätös? Ainakin minulla se on ollut: En kysele enkä välitä, mitä miehet ajattelevat, vaan elän oman mieleni mukaan.

20. nainen37 Vierailija

Olen kyllä hieman vanhanaikainen, mutta 1kk olisi sopiva, jos haluaa tutustua toiseen todella, seurustelumielellä siis. En harrasta yhdenillan juttuja, joten joskus tekee tiukkaa jo omastakin puolesta... Jos toinen ei kiinnosta kummemmin voi hairahtaa viikonkin jälkeen, silloin se useinkin jää "nähdään silloin tällöin" -tuttavuudeksi ;)

21. Epäilen Vierailija

Kuukausi on tosi lyhyt aika. Ei siinä vielä opi toista tarpeeksi tuntemaan seksiin antautuakseen.

22. äijä 49 v Vierailija

50 vuotta oon oottanu mutta ei oo kohalle vaan sattunu...... eikä satu se on vissi.

23. Kolmikymppinenmies Vierailija

Kyllä se riippuu aina tilanteesta ja tapauksesta enkä edes osaa tarkemmin selittää miksi ja miten.
    Joskus olen jaksanut odottaa useamman viikon ja useampi yö on nukuttu vierekkäin ilman yhdyntää. Ja toisaalta joskus olen ollut jo tavattoman pettynyt jos kolmannella tapaamisella ei ole ollut seksiä - eli odotin silloin että sitä olisi ollut.

Tunnustan, että ainakin yksi alkava suhde päättyi koska tyttö antoi ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Oltiin jo ilman vaatteita sängyn päällä kunnes hän sitten päätti ettei sittenkään vielä seksiä. No, hänellä oli vain kaksi kuutautta siitä kun oli eronnut ex:tään ja tapasi minut sitten melko pian sen jälkeen mutta silti. Puin vaatteet päälleni sanomatta sanaakaan eikä sen koommin olla nähty. Toisaalta olin silloin vasta parikymppinen, nyt saattaisi osata suhtautua ymmärtäväisemmin :/

24. En ymmärrä miehiä, jotka päättävät suhteen sen takia että nainen "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa". Ehkä lukuunottamatta sellaisia naisia, jotka antaa ymmärtää PITKIÄ aikoja... tyyliin kuukausia, tai sitten sellaisia naisia, jotka käyttäytyvät KOKO ajan seksiin vihjaavasti. Itselläni on päättynyt alkava suhde, jopa kahdenkin eri miehen kanssa, juuri siitä syystä että olen "antanut ymmärtää, mutten ymmärtänyt antaa". Ja näin jälkeenpäin olen pohtinut, että mikä on tämä mystinen juttu kun annetaan ymmärtää? Olen itseasiassa molemmille miehille sanonut heti alussa, että en ole helppo, enkä harrasta seksiä heti, ja toiselle olen vielä perustellut koko jutun pitkän kaavan mukaan. En ole riisuutunut heidän nähden, en keikistellyt vähissä vaatteissa, en puhunut kaksimielisiä juttuja, en mitään. Olen ollut aivan normaalisti ja halunnut ensin tutustua. Tottakai ollaan silti oltu lähekkäin ja pussailtukin, mutta en ole hinkannut itseäni miehiä vasten, en ole vetänyt kiihkeitä kielisuudelmia tms. En mitään. Olenkin tullut siihen lopputulokseen, että tämä "antaa ymmärtää"-kohta on miesten keksimä, todella surkea, selitys sille, jos mies ei jostakin syystä jaksakaan odotella seksiä, ainakin näissä minun tapauksissani. Molemmat näistä miehistä nimittäin olivat TODELLA seksikeskeisiä ja vonkasivat kyllä seksiä melko suoraan ja useita kertoja... ehkä juuri siksikin olin asiasta niin epävarma, enkä antanut heille... mutta en myöskään antanut ymmärtää, yhtään mitään! Jälkeenpäin olisi kyllä kaduttanut todella paljon, jos olisin tuollaisen miehen kanssa erehtynyt sänkyyn. :/

25. Vanhako?? Vierailija

Kauhistus, itse olen 26vuotias ja en voisi ajatella, että en voisi odottaa seksiä, mikäli tapaisin kiinnostavan miehen. Olen kokeillut yhdenyönjutunkin, seksi oli aivan mahtava kyllä siinäkin. Mutta nyt olen naimisissa mieheni kanssa ja me odotimme ihan seksiä 7kk. Tapailimme puhuimme, tutustuimme toisiimme, pussailimme ja halailimme. Ne oli todella ihania aikoja. Tuntui, että hajoaa siihen paikkaan kun suutelimme.

7kk tapailtuamme lähdimme yhteisessä etelän lomalle ja en löydä sanoja kuvailemaan miten upeaa seksi oli. Itseasiassa se oli jollaintapaa hirvittävän kaunista.

Kyllä minä vaan liputan sille, että odotellaan rauhassa, niin on ehtinyt syntyä tunneside ja lopulta kun pääsee rakastelemaan, on se ihan tajutonta;)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri