Kuinka kuluttaa aikaa Helsingin keskustassa maanantai-iltana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkivääri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Inkivääri

Jäsen
09.04.2005
477
0
16
Siinäpä se kysymys. Mies menee yhteen konserttiin viikon päästä ja mä lähden alkuillaksi shoppailemaan, mutta kuinka kuluttaa aikaa 21 jälkeen pari tuntia kun kaupat on jo kiinni? Syömässä meinattiin käydä kaksin alkuillasta. Yhden kaverin varmaan tapaan mutta hänellä pieniä lapsia joten ei välttämättä pääse pitkäksi aikaa.

Ja minne kannattaa jättää auto? Onko tietoa mihin asti Kisahallin parkkis on auki?

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Auton voi jättää Forumin tai rautatieaseman parkkiin.
21:n jälkeen vois mennä leffaan tai jos houkuttelet kaverin ulos ja menette yksille tai kaksille jonnekkin.

Kiitos sinulle. :hug: Onko Rautatieaseman parkki auki moneen?

Mäkin ajattelin että jos vaikka sitten yhdelle tai kahdelle jonnekin ihan issekseen, jos ei tartte ajaa. Jos tarttee niin sitten sekin on pois kuvioista. Leffa ei oikein innosta. Onko mikään muu auki 21 jälkeen paitsi baarit ja raflat?

Klo 21 jälkeen ei kyllä ole paljon muuta auki kuin baarit ja raflat. Jos et muuta keksi, niin ainahan on olemassa sellainenkin mahdollisuus, että joku noita istuisi sun kanssasi viinilasillisen äärellä klo 21-23 :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Muistaakseni aseman parkki siellä alhaalla on puoleen yöhön asti auki.
Mites joku teatterinäytös tai konsertti sulle itelleskin ? Yritäpä silmälillä esim. Hesarin sivuilta ilmoituksia näytöksistä yms.

Mä en jotenkin osaa mennä yksin teatteriin, parasta on se kaksin esityksen ruotiminen jälkikäteen. Pitää katsoa onko jotain näyttelyitä tai vastaavaa ja suunnistaa sinne. Hitsi kun mä olen niin arka ajamaan vieraassa kaupungissa, mulla on auto ja navigaattorit käytössä koko illan mutta mieluummin sitä tekee jotain muuta kuin pärtsäilee ei-umpikeskustassa asuvien kaverien luo. Kun kukaan ei asu metron varrellakaan. Ei ole kiva yksin pimeällä kauppojen kiinnimenon jälkeen hiippailla kaupungilla liikoja, joten varmaan painun sitten jonnekin kuppilaan jos en muuta keksi. :p Voihan siellä juoda vaikka kaakaota. (Joo ja lehmät lentää.)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Klo 21 jälkeen ei kyllä ole paljon muuta auki kuin baarit ja raflat. Jos et muuta keksi, niin ainahan on olemassa sellainenkin mahdollisuus, että joku noita istuisi sun kanssasi viinilasillisen äärellä klo 21-23 :whistle:

Tuo on kyllä aika houkutteleva idea. :) Minäpä laitan sulle yynä mun oman sähköpostin niin katsotaan lähempänä tarkemmin. Kiitos huippuideasta! Mun kaveri joka piti tavata, sai just vauvan joten en usko että on enää liikenteessä klo 21 jälkeen, mutta maustetyttö ja noita voi ihan hyvin istuakin iltaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Tuo on kyllä aika houkutteleva idea. :) Minäpä laitan sulle yynä mun oman sähköpostin niin katsotaan lähempänä tarkemmin. Kiitos huippuideasta! Mun kaveri joka piti tavata, sai just vauvan joten en usko että on enää liikenteessä klo 21 jälkeen, mutta maustetyttö ja noita voi ihan hyvin istuakin iltaa!
Sopii oikein hyvin =) Mulla kun ei noita lapsenvahtiongelmia ole ja usein teen maanantaisin Pasilassa hommia ainakin klo 20:een asti, niin helposti siitä hyppään ratikkaan ja ajan keskustaan klo 21:ksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkivääri:
Sopii oikein hyvin =) Mulla kun ei noita lapsenvahtiongelmia ole ja usein teen maanantaisin Pasilassa hommia ainakin klo 20:een asti, niin helposti siitä hyppään ratikkaan ja ajan keskustaan klo 21:ksi.

No niin, tavataan sitten 21 maissa jossain. Laitoin sulle jo mun nykyisen sähkäriosoitteen. Tapaamisiin 29.10. :wave:

Nyt suihkuun. *vilk"