Kuinka läheisen (tai ehkä pikemminkin kaukaisen) sukulaisen kanssa voisit perustaa perheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mietteliäs"

Vieras
Tuli mieleen kun aikanaan luokallani oli poika jonka vanhemmat oli eka serkkuja keskenään niin kuinka läheisen sukulaisen kanssa sinä voisit perheen perustaa?

Mulle 3.serkkukin on nounou vaikka ollaankin suht vieraita toisillemme mutta kun tiedän että sukua ollaan niin en voisi alkaa hänen kanssaan millekkään.

Sukuselvitys ei ensimmäisenä ole ollut mielessä, 2. serkkujen kohdalla tuo olisi varmasti vielä nopeastikin selvinnyt ja voi olla että kiinnostus olisi loppunut siihen. 3. serkkujen kohdalla olisi voinut jo käydä niin että ihastuminen olisi ennen asian selviämistä sitä luokkaa että olisi turhaa perua koko juttu vain tuon sukulaisuuden perusteella.

Noin 9-vuotiaana tyttönä näin eroottisia unia äitini veljestä eli enostani. Lapsena on täysin normaalia nähdä sukulainen eroottisessa valossa, mutta aikuisena pelkästään tieto sukulaisuudesta riittää murhaamaan himot. En hässisi edes pikkuserkkuani. Ällöttävä ajatuskin, vaikka tyyppi on komea kuin mikä...

Saisi olla niin kaukainen sukulainen, etten häntä olisi koskaan tavannut. Äitini puolelta siis joku mummoni serkun jälkeläinen ja isäni puolella isäni serkun jälkeläinen. Tosin jos saisin tietää meidän olevan sukua, vaikkakin kaukaista, voisin pahoin.

Tietoisesti en pikkuserkkuuni koskisi, mutta täällä ainakin pienellä paikkakunnalla kaikki on jotain kautta sukua toisilleen. Tosin minä ja mieheni emme ainakaan vielä ole löytyneet samasta sukukirjasta, mutta ei olisi yllätys vaikka löytyisi. Siskoni mies on ollut jonkun sukuhaaran kautta sukua meille, joka on selvinnyt sukukirjaa tutkiessa.

Mun pikkuserkku on todellinen hottis ja fiksu ja kiva nainen kuin mikä. Voisin perustaa perheen mutta jos oltaisiin lapsuudessa oltu enemmän tekemisissä niin sitten tuskin kiinnostaisi.