Kuinka luotettava on ns. roskisplussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Kuinka luotettava on niinkutsuttu roskisplussa? Tein nimittäin Apteekin oma-raskaustestin ja nega tuli - vielä puol tuntia myöhemminkin oli nega ja heitin roskiin. Seuraavana päivänä jotain roskikseen laittaessani huomasin sen tekemäni testin ja selkeän plussaviivan siinä!

Mitäs tuosta nyt pitäis päätellä...? Vaiko mitään?

Henk. koht. mulla ei ole testit muuttuneet positiivisiksi edes roskiksen kautta, jos en raskaana ole ollut.

Eli mun tapauksessa se ainoa roskisplussa (haamu, viivanpaikka ...rakkaalla lapsella on monta nimeä :D) oli oikea plussa, eka ilmoitus papusen tulosta. Testi Acon 10.

jaa a..mulla kaikki 4 ollut roskis kamaa:D
tehnyt testin ja nega tullut..no roskiin nakannut niin hetken päästä tullut katsottua et on plussaa ollutkin..ja joka lapsella sama juttu ollut ja tehnyt testin aina 2 kertaan sama juttu että vasta puolen tunnin jälkeen on se toinen viiva ollut siinä.ei mulla koskaan ole tullut siihen plussaa jos en raskaana ole ollut kun se aika ylittynyt,ainoastaan raskaana ollessa.

hmmm...mulla kyllä edellisessä raskaudessa kävi kans sillee, että r-testi nega ja seuraavana päivänä olikin selkee plussa. Ja poika nyt 5kk ikäinen =)

Taidan tehdä uuden testin muutaman päivän kuluttua....

Minulla tuo 3kk vanha poika oli roskisplussa... Testasin myös tuolla apteekin testillä ja negaa näytti aluksi. Parin tunnin jälkeen oli kuitenkin selkeä haamu. Testasin uudelleen parin päivän kuluttua ja vasta puolen tunnin kuluttua tuli haamu. Pari päivää tästä sain selkeän plussan!

ihan asian viereen, mutta ihanaa kun kaikki ovat roskiksestakin vielä kurkkineet tikkuja.. .josko siellä kuitenkin se plussa olis... ihq <3 hauska huomio, itse asiaan ei kommnetoitavaa :D

Yhteistyössä