Kuinka luotettavaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Whitaker
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Whitaker

Vieras
Anteeksi etten jaksanut selailla keskusteluja enempää, jotta löytäisin vastauksen kysymykseeni.

Tässä huhtikuun alussa kävi pienoinen vahinko sänkyhommissa, enkä ehtinyt hakea jälkiehkäisyä. Suojaamaton yhdyntä ei kestänyt kauaa, eikä mies mielestäni oikein ehtinyt erittää edes touhutippoja, mutta nyt minua on vaivannut mielettömästi se että olisiko kuitenkin vahinko päässyt tapahtumaan.. Aamulla vatsaa nipisti, mutta niin nipistää yleensäkin suojatun seksinkin yhteydessä. Kuukautiset ovat aina olleet mulla vähän epäsäännölliset, heittelee päivällä tai kahdella, ja nyt siis menkat olivat päivän myöhässä. Yhdistin vatsakivutkin siihen, sillä menkat alkoivat vajaa kaksi viikkoa suojaamattoman seksin jälkeen. Mutta pelko raskaaksi tulemisesta kiusaa koko ajan.

Kysymys kuuluukin, kuinka luotettava raskaustesti on, kun se on tehty viikko menkkojen jälkeen? Testi näytti negatiivista tulosta.

Pelottaa vain mielettömästi, sillä en tiedä kuvittelenko kaiken päästäni, sillä minulla ei ole aikomustakaan tulla raskaaksi tässä elämänvaiheessa. Olen jopa ajatellut lääkärille menoa, sillä haluan varmistaa tuloksen, jotta saisin ilkeänä ihmisenä keskeyttää raskauden mahdollisimman pian. Toisaalta en tiedä että olenko vain luulosairas ja olenko turhaan menossa lääkäriin.

Mitä mieltä te olette?

Toivoisin pikaisaa vastausta!

Yhteistyössä