Kuinka monella lapsi on syntynyt laskettuna päivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Utelias

Jäsen
23.07.2004
399
0
16
Kyselen ihan uteliaisuuttani, koska minulla on kaksi lasta, jotka molemmat on syntynyt spontaanisti laskettuna päivänä. Eikös se ollut niin että tilastollisesti todella harva vauva syntyy tasan rv 40+0?

Mä odotan nyt kolmatta, ja jännityksellä mietin että tuleekohan tämäkin laskettuna päivänä..

Esikoisesta supistukset alkoivat laskettuna päivänä klo 11 ja tyttö syntyi alkuillasta.

Toisesta supistukset alkoivat heti vuorokauden vaihduttua lasketun ajan puolelle, ja tyttö syntyi keskipäivällä...

Tarkkoja tyttöjä molemmat! Ihan kuin olisivat tienneet että juuri sinä päivänä kuuluu syntyä.

Tasan 40+0 syntyi poika klo 14.25. Supistukset alkoivat yöllä kolmen maissa ja saikulle menin ysin maissa aamulla. Iltapäivällä poika oli maailmassa. Poika on toinen lapsi, ensimmäinen syntyi 38+3 ja on tyttö.

Minä ja mieheni ollaan molemmat synnytty laskettuna päivänä. Mutta ainakaan esikoisemme ei ollut yhtä täsmällinen kuin vanhempansa aikoinaan vaan päätti tulla maailmaan vasta rv41+1.

Viikkoja 40+0 ja tyttö syntyi klo 01.01. laskettuna päivänä. Ensimmäinen supistus ja limatulppa irtosi puol yhdeksältä illalla, synnärillä oltiin kymmeneltä. Nopeesti eteni eikä mitään muuta kivun lievitystä kuin ilokaasua. Ponnistin melkein 1,5tuntia ja lopulta piti ottaa imukuppi avuksi. Ensimmäinen synnytys 08/02 päätyi kiireelliseen sektioon. Eli ei ole kovin kivoja kokemuksia synnytyksistä. Mutta loppu hyvin kaikki hyvin =)

Yhteistyössä