Kuinka monelta aamulla herätys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
:o Jos vartin yli kuus laittas klon soimaan. Kamalaa. Miten noin aikasiin heräämisiin tottuu. :( Tai ehkä vasta 6:45.. :/

Älä nyt, mä heräsin puoli viiden aikaan viimeistään varttia vaille viisi kun olin kesätöissä. Pari kertaa oli niin, että olin yön baarilla töissä puoli kahteen-kahteen ja aamulla piti olla 30km päässä töissä...Ja yhden kerran olin kyllä muuten vain baarissa enkä nukkunut lainkaan vaan menin suoraan töihin, en kännissä kylläkään.

Talvella pitää herätä monesti viiden aikaan, kun pitää viedä tyttö kävellen hoitoon. Huomenna herätys puoli 7.

Tyttö heräs tänään vasta puol yksitoista ja eilen kahdeksalta. Mut en tie vaikuttiko allergia lääkitys jota siis tarvittaes on annettu atooppiseen ihottumaan saanut. Nyt perjantaina pisti hyttynen jalkapöydästä ja nyt on jalka kaksinkertainen:S paisunu ja tummunu niinkuin ois mustelma. Täytysköhän sitä varmuuden varalta käydä näyttääs huomenna kun se iho on tummunu ja punainen? et onko jotain muuuta. Itse silloin pe näin aluksi piston mikä muistutti hyttysen puremaa lauantaina oli jalka paisunut ja nyt viel enempi:S

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
:o Jos vartin yli kuus laittas klon soimaan. Kamalaa. Miten noin aikasiin heräämisiin tottuu. :( Tai ehkä vasta 6:45.. :/

Älä nyt, mä heräsin puoli viiden aikaan viimeistään varttia vaille viisi kun olin kesätöissä. Pari kertaa oli niin, että olin yön baarilla töissä puoli kahteen-kahteen ja aamulla piti olla 30km päässä töissä...Ja yhden kerran olin kyllä muuten vain baarissa enkä nukkunut lainkaan vaan menin suoraan töihin, en kännissä kylläkään.

Talvella pitää herätä monesti viiden aikaan, kun pitää viedä tyttö kävellen hoitoon. Huomenna herätys puoli 7.

Oot kyllä soturi. :flower:
Kaitpa siihen sitten tottuu. :| Kun vaan muistas mennä ajoissa sänkyyn. Nyt notkun tässä kun tiedän että menee tuhtaamiseksi ja en saa hevillä unta..
Mut jospa ny hyppään kuitenkin punkkaan, öitä! :|

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:

Oot kyllä soturi. :flower:
Kaitpa siihen sitten tottuu. :| Kun vaan muistas mennä ajoissa sänkyyn. Nyt notkun tässä kun tiedän että menee tuhtaamiseksi ja en saa hevillä unta..
Mut jospa ny hyppään kuitenkin punkkaan, öitä! :|

No tuo parin tunnin yöunet/ei unia lainkaan oli vain kolmen viikon juttu. Oli pakko yrittää tienata edes joskus. Mutta kyllä sitä sitten talvisin tulee mentyä aika aikaisin nukkumaan, kun ei yksinkertaisesti jaksa olla hereillä.

Mutta öitä sulle! :wave:

Uusimmat

Yhteistyössä