Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jos vartin yli kuus laittas klon soimaan. Kamalaa. Miten noin aikasiin heräämisiin tottuu.
Tai ehkä vasta 6:45.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jos vartin yli kuus laittas klon soimaan. Kamalaa. Miten noin aikasiin heräämisiin tottuu.
Älä nyt, mä heräsin puoli viiden aikaan viimeistään varttia vaille viisi kun olin kesätöissä. Pari kertaa oli niin, että olin yön baarilla töissä puoli kahteen-kahteen ja aamulla piti olla 30km päässä töissä...Ja yhden kerran olin kyllä muuten vain baarissa enkä nukkunut lainkaan vaan menin suoraan töihin, en kännissä kylläkään.
Talvella pitää herätä monesti viiden aikaan, kun pitää viedä tyttö kävellen hoitoon. Huomenna herätys puoli 7.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Jos vartin yli kuus laittas klon soimaan. Kamalaa. Miten noin aikasiin heräämisiin tottuu.
Älä nyt, mä heräsin puoli viiden aikaan viimeistään varttia vaille viisi kun olin kesätöissä. Pari kertaa oli niin, että olin yön baarilla töissä puoli kahteen-kahteen ja aamulla piti olla 30km päässä töissä...Ja yhden kerran olin kyllä muuten vain baarissa enkä nukkunut lainkaan vaan menin suoraan töihin, en kännissä kylläkään.
Talvella pitää herätä monesti viiden aikaan, kun pitää viedä tyttö kävellen hoitoon. Huomenna herätys puoli 7.
Oot kyllä soturi. :flower:
Kaitpa siihen sitten tottuu. :| Kun vaan muistas mennä ajoissa sänkyyn. Nyt notkun tässä kun tiedän että menee tuhtaamiseksi ja en saa hevillä unta..
Mut jospa ny hyppään kuitenkin punkkaan, öitä! :|