Kuinka monen lapsen isovanhemmat laittaa likapyykit lapsen mukaan viikonlopun jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Ottaa aivoon, kun kuopus ollut mummin ja ukin luona viikonloppu hoidossa (mikä sinänsä ihan ok juttu, kun haluavat pitää yhteyttä...) Mutta lasta tuodessa antoivat sit jätesäkissä lapsen pyykit mukaan.Sinänsä ok sekin, jos kyseessä olisi ollut vaan Mimmun omat vaatteet... kyllä mä ne olisin pessyt. Mutta olivat laittaneet pyykkikassiin myös petivaatteet jotka Mimmu oli yökastellut. Olisi ollut kohtuullistat isovanhemmilta pestä itse omat petivaattensa...ei luulisi olevan suuri vaiva...Kyllä mullakin sattui vahinko viikonloppuna yhden miehen kanssa, kun se halusi kakkosta ja annoin, mutta suoli tyhjeni lakanalle kesken leikin...mutta kappas ei laittanut mies likaantuineita petivaatteita kuitenkaan mun mukaani pestäväksi. Vaihtoi vain uudet ja puhtaat eikä sitten puhunut asiasta. En isovanhemmille raaskinut kuitenkaan valittaa...vanhoille ihmisille. Täytyy kai sit laittaa viestiä lapsen isälle, että keskustelee kahden kesken isovanhempien kanssa.

Voi helevetin helevetti taas. Ole kiitollinen jostakin. Meillä ei kukaan koskaan ole ollut mummolassa yökylässä, eikä kukaan koskaan niihin tule pääsemään. En kehtais valittaa moisesta.

hoh hoijaa. varmaan aattelevat että ehkä tarvitte noita vaatteita viikolla ettei sitten keskiviikkona epäonnistuneen anaaliseksin jälkeen exminiä soita että missä se lapsen lempipaita piipyy...

[QUOTE="mama";22972495]olisin iloinen jos lapsi olis päässyt yökylään mummulaan! ja olisin varustanut lapsen vaipalla, jos ei oo satavarma, että on yökuiva...[/QUOTE]

Ok on näinkin asia, et tosi kiva juttu kun ottavat Mimmua yökylään useammin kuin isänsä... silti vain tuli sellainen olo pyykkikassia purkaessa, että onko noin vaikeata yks lakana ja pussilakana pestä?

[QUOTE="vieras";22972738]Et sitten kertonut tota anaaliseksiesimerkkiä isovanhemmille?[/QUOTE]

En mä usko, et ne olisi ymmärtäneet...vanhat ihmiset. En mä niitä syytä, vaikka oli sellanen olo, et mitä niillä on mua vastaan kun näin tekevät. Mietin sitäkin, et millaisen miehen kanssa tämänkin lapsen olen tehnyt kun noin käyttäytyvät.

Meillä jos lapset ovat olleet yhden yön tai kaks yötä mummolassa niin lakanoita ei tarvitse pestä mutta pojat tulevat samoissa vaatteissa kotiin missä ovat sinne menneetkin vaikka oon kummallekkin päivälle laittanut puhtaat vaatteet mukaan+varavaatteet.Ja kun kysymys on 3 ja 4 vuotiaasta niin vaatteet voivat olla hyvinki likaiset ruuasta ja leikeistä (kesällä varsinkin kun sisävaatteissa leikitään ulkonakin) että näin meillä.

Ei mua ainakaan häiritse jos lapsen vaatteita ei ole pesty vaan ne on likaisina kotiin tullessa. Mieluummin itse pesen lapseni vaatteet. Mutta jos olis likaiset lakanat mukana niin hieman ihmettelisin...

Yhteistyössä