Kuinka monen mielestä Ismo Leikola on hauska?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mä en kerta kaikkiaan käsitä sen häiskän juttuja. Koskaan en oo vielä nauranut niille. Mua vaan aina nolottaa sen puolesta.

Epäilemättä vika on mun huumorintajussa, joo, mutta toisaalta kyllä mä esim. Teemu Vesterisen, Andé Wickströmin jne. stand-up komiikalle nauran... mut kunhan huvikseni rupesin miettimään, että kuinka moni diggaa Leikolaa.

Mäkään en tykkää Leikolasta :| Avo kyllä nauraa sen jutuille, mut muhun ei iske.
En oo kyllä pahemmin stand-up komiikkaa nähnykään etten osaa mainita myöskään ketään hyvää.

Mua v'tuttaa se sen hevoseen kohdistuva pahoinpitely (Tallitähdet-ohjelmassa). Ei paljoa naurata tuollainen juntti.
Stand upista kyllä pidän, vielä olisi tarkoitus ennen joulua lähteä johonkin katsomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mua v'tuttaa se sen hevoseen kohdistuva pahoinpitely (Tallitähdet-ohjelmassa). Ei paljoa naurata tuollainen juntti.
Stand upista kyllä pidän, vielä olisi tarkoitus ennen joulua lähteä johonkin katsomaan.

Mikä tää juttu on?

Näin pari vuotta sitten Kummelit show`n laivalla. Olin varmaan ainut selvä ihminen koko laivassa (raskaana, kampaajien koulutusristeily :whistle: ), ja siltikin nauroin pissat housussa.

Näin pari vuotta sitten Kummelit show`n laivalla. Olin varmaan ainut selvä ihminen koko laivassa (raskaana, kampaajien koulutusristeily :whistle: ), ja siltikin nauroin pissat housussa.

Tuli mieleen, että Kummeli-porukan Herra Heinämäki -lastenohjelma on ihan OK, muuten mä oon enemmän Vintiöt -huumorin kannattaja.

Alkuperäinen kirjoittaja o:

Mikä tää juttu on?

no SE ei naurata. ai se oli toi Leikola... no juu... pitääki miettiä uusiksi oma vastaus... :/

Yhteistyössä