Kuinka monen mies rehellisesti sanottuna jäisi kotiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks

Vieras
Raskaana olevan vaimonsa kaveriksi, jos on yhdessä päätetty mennä juhliin, mutta vaimo onkin kovin pahoinvoiva ja haluaa jäädä kotiin. Kuinka monen mies jäisi kotiin. Omani ei jäisi, ei vaikka olisin pahemminkin sairas.

jäisi kyllä todellakin! ikinä ei ole lähtenyt jos minä olen ollut jollaintapaa kipeä! on jäänyt töistäkin pois hoitamaan lapsia jos minä olen ollut kipeä eikä lapsille hoitajaa.

Minun jäisi. Ei ole koskaan välittänyt juhlimisesta tai juhlista muutenkaan. Jos kyseessä olisi joku urheilujuttu tai esim. laskettelureissu niin sitten riippuisi minun kunnostani ja luultavasti pakottaisin hänet lähtemään.

Meillä mies jäisi kotiin, jos pyytäisin. Todennäköisesti jäisi pyytämättäkin. Mutta kysymys onkin enemmän ehkä siitä, mistä juhlista pyytäisin häntä jäämään pois. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma mia:
Häihin pakottaisin hänet menemään yksin , ja ehkä jos tasavuosisynttärit läheisellä. Mutta muista kemuista mies jäisi mieluusti kotiin kanssani.

Sama. Vaikka kehottaisinkin lähtemään muihinkin yksinään, tuskin kuitenkaan menisi.

Virallisista juhlista jäisi pois, riippuen kenen juhlat ne olisi, mutta kaveidensa järjestämistä ryyppyjuhlista ei todellakaan jäisi pois, usein meneekin niihin yksin, mun kavereiden juhliin ei yksin menisi ja harvemmin tulee minunkaan kanssa.

jäis seuraks,se on muutenki niin huolehtivainen:heart: ja noista vaihtoehdoista ei menis miinnekkään.Jos nyt olis jotku vanhemman ihmisen synttärijuhlat ja täyttäis vaik 80 85 ja niin eespäin ni sit varmaan sanoisin et menet sinne kun koskaan ei tiiä millon viimeset juhlat ja soittasin jonkun muun seuraksi,ei se kyl silti välttämät menis mut ite passittaisin menee.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Virallisista juhlista jäisi pois, riippuen kenen juhlat ne olisi, mutta kaveidensa järjestämistä ryyppyjuhlista ei todellakaan jäisi pois, usein meneekin niihin yksin, mun kavereiden juhliin ei yksin menisi ja harvemmin tulee minunkaan kanssa.

näin juuri :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Varmaan riippuis juhlista.

No laitetaanpa vaihtoehdot

a) tuparit
b) kihlajaiset
c) häät
d) synttärit
e) illanistujaiset

No nää kaikki riippuis siitä kuin läheinen ihminen on kyseessä. Jos on mulle läheisten puolelta näitä, niin ei se yksin menis, mutta jos itselle läheinen ni menis varmasti edes vähäksi aikaa (jos juhlat lähellä ). Tuparit, synttärit ja illanistujaiset riippuis vähä siitäki ryypätäänkö sielä vai ei.

Yhteistyössä