Kuinka monen palstalaisen elämässä MLL on tavalla tai toisella mukana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piika-äiti

Aktiivinen jäsen
31.12.2006
3 723
0
36
Hämmästyneenä kävin paikallisyhdistyksemme sivuilla ja voi vietävä miten paljon ja miten kehittynyttä, monipuolista ja perusteltua toimintaa TALKOOVOIMIN voidaan tarjota hetkenä, jolloin perusopetuksesta, kunnallisista hoitotuista ja vastaavista tingitään tinkimällä.

Itse huomasin, että esikoinen on jo melkein MLL-aktiivi: onhan hän luokkansa tukioppilas...

Piika-äiti

ennen lapsia olin hoitaja. lasten saannin jälkeen olen käyttänyt niitä hoitajia jos ei ole saanu sukulaisia.. niin ja kerran kävin mll kahvilassa. satuimpa sitten voittamaan arvonnassa collegepuvun. :D ollu tarkotus käydä enempikin siellä kahvilassa, mutta lapset ei jaksa sinne asti ilman autoa.

Me käymme lasten kanssa säännöllisesti MLL:n perhekahvilassa. Siellä on kivat leikkitilat lapsille, ja varsinkin tälläiset sadeilmat saavat meidät sinne lähtemään. Viimeksi tänään oltiin aamupv siellä.

lastenhoitajia tuli aikanaan käytettyä mm kun yhtäkkiä työpaikkani muuttunen tilanteen vuoksi jouduin tekemään myös lauantaita ja päivähoitopaikkaa ei ollut lauantaille (ja koin helpommaksi ottaa kotiin hoitajan aina yhdeksi päiväksi kuin riepottaa lasta jonnekin uuteen paikkaan).

minä olen upoksissa MLL:n toimintaan ;-) Toimin yhdistyksemme perhekahvilavastaana. Kirpputorijärjestelyissä avustan. jne.
Lastenhoitotoiminta on toistaiseksi stopissa alueellamme, kiitos päättäjien :-(

Yhteistyössä