Kuinka moni ajattelee että Venakko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

"vieras"

Vieras
Kuinka moni ajattelee että venakko milanna on keksitty hahmo?
ettei asiat joita itsestään kertoo ole totta vaan joku tylsistynyt kotiäiti on keksinyt ko hahmon?

En ajattele. Mutta ihmettelen kyllä, kun Milannan kaveri Anatolia puolustelee Milannaa sanomalla, että oikeasti tämä ei ole niin tyhmä, esittää vaan ja haluaa nauraa palstalaisille.

Eli miksi sitten vetää herne nenään kun muut ärsyyntyvät, jos itse esittää ja provosoi?

[QUOTE="otus";22374121]En ajattele. Mutta ihmettelen kyllä, kun Milannan kaveri Anatolia puolustelee Milannaa sanomalla, että oikeasti tämä ei ole niin tyhmä, esittää vaan ja haluaa nauraa palstalaisille.

Eli miksi sitten vetää herne nenään kun muut ärsyyntyvät, jos itse esittää ja provosoi?[/QUOTE]

ketä mä provosoi ja millä tavalla, sano edes yks mun aloittama keskustelu?

Ei kai kukaan voi olla niin tyhmä, että muuten kuin provoilumielessä aloittaa kerta toisensa jälkeen samaa kaavaa toistavia ketjuja, joiden tietää saavan aikaan palstassa negatiivisia reaktioita? Vai voiko?

Mitä täällä vielä palstalla voi tehdä? Keskustella ihan perheen asioista milloin kuka kävi vessassa tai ulkona tai syömässä ja mitä söi? No ei kiitos, se mua kinosta vaan kun teen perheen kaa

[QUOTE="otus";22374162]Etkö ymmärtänyt? Kaverisi Kowalski/Anatolia on sanonut, että huvikseen viet palstan mammoja kuin pässiä narussa (ymmärrätkö kielikuvan?). Eli provosoit.

Ja sun aloittamia ketjuja joista ihmiset ärsyyntyy "Ostin sitä" "Ostin tätä" "Aion ostaa" "Lapsi osti" ym ym ym jne.[/QUOTE]
Mitä pahaa ostamisessa on tai mun ketjuissa jos mä ostin oikeasti tai ajon ostaa?

Mitä täällä vielä palstalla voi tehdä? Keskustella ihan perheen asioista milloin kuka kävi vessassa tai ulkona tai syömässä ja mitä söi? No ei kiitos, se mua kinosta vaan kun teen perheen kaa

No jaa, kyllä mä keksisin miljoona muutakin kiinnostavaa keskustelunaihetta kuin se, mitä oon ostanut milloinkin tai mitä vessakäynnillä tapahtui.

Musta on lähinnä sairasta, jos ihmisen koko elämä pyörii rahan ympärillä. Olisi kivaa lukea välillä jotakin oikeaakin asiaa sinulta, ei ketään jaksa loputtomasti toisen ostamiset kiinnostaa.

Sairasta tai ei, se on täysin meijän perheen asia;)

ja vielä kerran sanon ei täällä ole muuta tekemistä, jos ehkä mulla olisi paljon turhaa aika, niin puhuisin teijän kaa jostain musta asioista mut tänne mä tuun vaan kertomaan mistä äsken sain hyvää olo. Enkä tuu kertomaan että esim hei sain orgasmi miehen kaa, hyvää olo tuli, parempi kerron shoppailusta ja sellaisesta asiasta joka voin kertoa

ja mitä sä Rieputarallaa koko ajan täällä mulle vittuilet, eikö ole muuta tekemistä kun mennä vaikkapa halaamaan lapsia ja leikkiä heijän kaa

Sairasta tai ei, se on täysin meijän perheen asia;)

ja vielä kerran sanon ei täällä ole muuta tekemistä, jos ehkä mulla olisi paljon turhaa aika, niin puhuisin teijän kaa jostain musta asioista mut tänne mä tuun vaan kertomaan mistä äsken sain hyvää olo. Enkä tuu kertomaan että esim hei sain orgasmi miehen kaa, hyvää olo tuli, parempi kerron shoppailusta ja sellaisesta asiasta joka voin kertoa

Teidän perheen asia - joka sun on kuitenkin pakko jakaa kaikkien kanssa? Jos aikaa on rajallisesti, eikö se kannattaisi käyttää jostakin hyödyllisestä keskustelemiseen eikä joidenkin hemmetin setelinippujen kuvaamiseen?

Mä haluaisin tietää, että miksi susta on tärkeämpää keskustella siitä, mitä sä milloinkin ostit ja paljonko maksoi kuin vaikka lastenkasvatukseen tai hyvinvointiin liittyvistä aiheista.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä