Kuinka moni käyttää/on käyttänyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen käyttänyt. Jos epäilee vaikka sitä, että ovuloiko ollenkaan, niin testien avulla sen voi aika varmaksi selvittää. Joillakin ei myöskään ole mahdollisuuksia/aikaa rakastella ihan milloin vaan... Ovistestit mahdollistavat sen, että tietää harrastaa seksiä juuri otollisimpaan aikaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Niin..kun aina ihmettelen että miksi niitä pitää käyttää??? Meillä ainakin pupuillaan joka päivä kun lasta yritetään.. ;) :D

no, siihen kysymykseen voit hakea vastausta vaikka tuolta lapsettomuuspuolelta. Ehkä se päivittäinen pupuilu voi alkaa takkuilla jossain vaiheessa, jos yritystä on jo takana vaikka useampi vuosi. Se on niin helppoa kuittailla liiasta stressaamisesta ja ties mistä jos omat raskaudet alkaa vähän peittoa heiluttelemalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Iitaliini:
Mä olen käyttänyt. Jos epäilee vaikka sitä, että ovuloiko ollenkaan, niin testien avulla sen voi aika varmaksi selvittää. Joillakin ei myöskään ole mahdollisuuksia/aikaa rakastella ihan milloin vaan... Ovistestit mahdollistavat sen, että tietää harrastaa seksiä juuri otollisimpaan aikaan :)

Miksi ei ole mahdollisuutta tai aikaa??? olenpas mä nyt hankala! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos:
Niin..kun aina ihmettelen että miksi niitä pitää käyttää??? Meillä ainakin pupuillaan joka päivä kun lasta yritetään.. ;) :D

no, siihen kysymykseen voit hakea vastausta vaikka tuolta lapsettomuuspuolelta. Ehkä se päivittäinen pupuilu voi alkaa takkuilla jossain vaiheessa, jos yritystä on jo takana vaikka useampi vuosi. Se on niin helppoa kuittailla liiasta stressaamisesta ja ties mistä jos omat raskaudet alkaa vähän peittoa heiluttelemalla.

Samaa mieltä!!!

no se on tietenkin ihan totta.. enkä arvostele niitä jotka niitä käyttävät. halusin vaan kuulla miksi ihmiset niitä käyttää.

Jos se lapsi helposti tulee (alle puolessa vuodessa) niin mitäpä sitä sitte niitä käyttämään. Että ihan turha semmosten on morkata niitä jotka ovistestejä käyttää!

Mutta jos on oikeesti syytä epäillä ettei ovista edes tapahdu, tai muuten yritys vaan venyy, niin hyvähän se on kokeilla.

Ite oon käyttäny jo monessa kierrossa.

no se on tietenkin ihan totta.. enkä arvostele niitä jotka niitä käyttävät. halusin vaan kuulla miksi ihmiset niitä käyttää.

okei. :flower:

Luulisin tosiaan, että ovistestejä käyttävät lähinnä sellaiset parit (naiset), joilla raskautuminen ei ole niiiiiiin helppoa. Eipähän testejä varmaan hirveästi silloin tarvitse, jos helposti ja nopeasti aina tärppi käy.

Yhteistyössä