Kuinka moni on eronnut? Ja mitä se toi tullessaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kannattiko? Jos kannatti niin miksi? Vai eikö ruoho ollutkaan vihreämpää aidan toisella puolen? Onko koskaan kaduttanut? Oletko löytänyt hyvän ihmisen rinnallesi eron jälkeen? Miettii yks joka harkitsee eroa.

Kannatti. Nuorena solmittu avioliitto aivan väärän ihmisen kanssa. Olen edelleen hyvissä väleissä exäni kanssa, lapsia ei tuosta liitosta ollut. Nyt naimisissa aivan ihanan ja minulle loistavasti sopivan miehen kanssa ja meillä yhteinen lapsi. En ole päivääkään katunut eroa tuosta exästä.

kun tuhlasin niin monta vuotta huonossa suhteessa.Lapsia oli 2kpl ja varsinkin alussa tilanne oli kauhea..nyt erosta 9-vuotta.Uusi mies on ja 2yhteistä lastakin.reilu vuoden olin yksin ja sitten tapasin uuden miehen..

Ainakin 50 miljardia on tehnyt sen päätöksen, kun ei pysty elämään parisuhteessa. Ja aina se vika on ollut siinä toisessa. Yleensä sitten ei seuraavatkaan parisuhteet toimi.

Olen eronnut ja ainut mikä harmittaa on se etten tehnyt sitä aiemmin. Olen monesti ihmetellyt "ei se vaihtamalla parane"-sanontaa, kyllä todellakin parani, 8 vuotta olen ollut yhdessä nykyisen puolisoni kanssa eikä meidän suhteessa ole yhtään sellaisia ongelmia kuin edellisessä (että eivät varmaan minusta johtuneet vaikka joku tässäkin keskustelussa taas rankasti yleistää).

Yhteistyössä