Kuinka moni tietää, että mies unohtaa äitienpäivän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eka äitienpäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei unohda. kyllä hän vie äidilleen jonkin kukka puskan. Minua hänen ei tarvitse muistaa. Enhän ole hänen äitinsä;) Sit kun nuo muksut on tarpeeksi isoja älyämään ite äitien päivän päälle jotain ja väsäävät omasta halustaan kortin, niin hyvä niin:)

No mieheni ei tarvitsekaan MINUA muistaa. Äidillensä on kyllä joka äitienpäivä jotain vienyt ja kahvilla ollaan käyty. En sitten tiedä muistaisiko koko asiaa ihan itse vai muistaako vaan sen takia et mä puhun ja suunnittelen omalle äidilleni aina jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lasten kortit ja lahjat kuuluu kuvioon, ei miehen. Mä en suorastaan tykkää jos mies osallistuu. En ole sen äiti.

Kun tuo lapsi on niin pieni, ettei vielä paljon kortteja askartele... Kyllä kaipaisin jotain huomiointia, vaikka en miehen äiti olekaan, olenhan kuitenkin yhteisen lapsemme äiti.

Jos mies ei muista, niin mie huolehdin että mies vie kukat äidilleen. Ainakin osa lapsista on menossa meinaan mummolaan tervehdyskäynnille, ja jos mie meen osan kanssa omalle äidilleni, niin luonnollisesti mies käy omalla äidillään sit osan kanssa.
Ihan mummoloiden tiloja ajatellen ei mennä koko porukalla molempiin paikkoihin - ainakaan yhtäaikaa :)

Minua mies ei oletettavasti muista, lapset varmaan koulussa / kerhossa jotain tapansa mukaan väsäävät.
Mutta en mie kiellä sitä etteikö se tuntuis mukavalle, jos vaikka mies vaikka kukkia tai jonkun lahjan hankkisikin. Niin en kuitenkaan usko tapahtuvan.

Ei unohda kun on puhetta ollut että se on tulossa. =) Yhdessä ehkä ostetaan jotain mitä tarvitsen (kuten vaatetta) ja jos lasten kanssa tuo kahvit aamulla sänkyyn se on enemmän kuin tarpeeksi. Tenavat on varmaankin askarrelleet hoidossa jotain ihanaa ylläriä lahjaksi.

Kyllä meillä on aina vanhemmatkin toisiaan muistanu äitien ja isänpäivänä. Ja sama perinne jatkuu myös meillä. Muksu on vielä niin piskuinen että ei hirveästi ymmärrä, mutta mennään kuitenkin syömään vähän paremmin ja jotain pientä on ilmeisesti odotetavissa. <3

Mun mies ei muista. Ei muista mun synttäreitäkään. Eikä hääpäivää.

Mä haluan, että mies muistaisi äitienpäivänä YHDESSÄ lasten kanssa, vaikken hänen äitinsä olekaan. Mutta olen meidän lasten äiti. Ja saan niin harvoin muutenkaan mitään "muistamista" mieheltä, että ihan siksikin.

Tosin ihan sama, kun ei se muista.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mun mies ei muista. Ei muista mun synttäreitäkään. Eikä hääpäivää.

Mä haluan, että mies muistaisi äitienpäivänä YHDESSÄ lasten kanssa, vaikken hänen äitinsä olekaan. Mutta olen meidän lasten äiti. Ja saan niin harvoin muutenkaan mitään "muistamista" mieheltä, että ihan siksikin.

Tosin ihan sama, kun ei se muista.

No muistuta sitä etukäteen.

Kyllä se sen muistaa, mutta aina vähän harmittaa ettei se se mua millään tavalla muista. Itse saan aamukahvini keittää, eikä puhettakaan et jonkun kakun tai kukkapuskan tois. Kyllä se vähän lämmittäis mieltä, onhan hän 3 lapseni isä. Lapset niin pieniä että vain vanhin oli kerhossa jonkun jutun tehnyt, mutta eivät sillai vielä ymmärrä.

Meillä mies muistaa olemalla juhlimassa aamukuuteen kestävissä pippaloissa eli saan varmaan herätellä sitä äitienpäiväaamuna krapulasta olohuoneen lattialta kuten viime vuonnakin...noh, mitäs huomionosoituksia sitä nainen/äiti/puoliso voisi koskaan kaivatakaan...

Yhteistyössä