Kuinka moni tunnustaa olleensa ilmainen huora jossain vaiheessa elämäänsä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juu"

Vieras
Minä olen nyt vanhoilla päivilläni päätynyt yhden ulkomaalaistaustaisen miehen ilmaiseksi huoraksi...

Onhan toki muitakin ilmaisuja olemassa itseään paljon nuoremman ulkomaalaisen miehen kanssa suhteessa olevalle naiselle, mutta tuo lienee kuvaavin...

Nähdään vaikka joka päivä, jos niin halutaan, mutta pohjimmiltaan olen vain ilmainen huora hänelle.....vaikka olemmekin onnellisia yhdessä yms. mutta .... mutta ja mutta...

Etkö sinä siis saa seksistä mitään?

Minä ajattelen pikemminkin tuollaisen asetelman toisin päin. Eli niin, että se nuorempi mies on sinulle ilmainen pano.

kaitpa se marttyyriasenne sanelee sen että pitää jotenkin saada kivasta asiastakin ikävä. tokihan voisi luulla että kun kerta pyllistää eri taloudessa elävälle vapaaehtoisesti ei yrittäisi asettaa asiaa ikäänkuin hyväksikäytön valoon.

mul on tänä vuonna ollut 3 panokaveria, joita säännöllisesti tapaillut. :)
eipähän tarvitse puutteessa elää, kun parisuhteesta en tällä hetkellä ole kiinnostunut.

Olen myynyt itseäni noin 10 vuotta. Ensin se oli rahan tarpeeseen mutta nyt teen sitä ihan ilmaiseksi. onhan sitä monenlaisia miehiä tullut panemaan mutta mulle kelpaa kuka vaan. olen 25 vuotias oulusta

ei ole olemassa ilmaista huoraa. Huora harrastaa seksiä rahaa tai muuta palkkaa vastaan. Jos harrastaa seksiä ilman palkkaa niin silloin se on vaan tavallista seksiä ilman että toinen on huora.

Tuo on ap seksisuhde, ei huoraamista!! Ja mun mielestä seksisuhteissa ei oo mitään ihmeellistä!

Yhteistyössä