Kuinka moni yhtyy tähän tekstiin??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt kuumeilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt kuumeilija

Vieras
Löysin yhdestä sivustosta tällaisen tekstin:
"Kuukautisten ollessa noin kaksi viikkoa myöhässä uudelleen synnyttäjä tunnistaa yleensä raskauden oireet. Raskaus voidaan kuitenkin varmistaa raskauskokeella aamuvirtsasta jo, kun kuukautiset ovat vain kaksi päivää myöhässä. Kun raskaustestin tulos näyttää positiivista, on hyvä ottaa ensitilassa yhteys neuvolaan."

Pitääkö oikeasti paikkansa?? Nyt tipuin korkealta ja kovaa kun luulin jo olevani raskaana oireiden perusteella vaikka kuukautiseni ei vielä edes ole myöhässä vaan pitäis huomen ihan viim.alkaa (huoh!) :(

Voi. Kyllä mä ainakin aloin voida todella pahoin jo samoihin aikoihin, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. En mä kyllä oikein tajua, miksi tohon tekstiin on tuollainen aikaraja laitettu. Ja siis miten tutkittua tietoa toi nyt sitten ois. Kun kuitenkin on niitäkin, jotka ovat olleet jo kuukausia raskaana ennen kuin huomaavat itse epäillä.

No mä en yhtään arvannut olevani raskaana... Sinä päivänä kun verikokeessa kävin, hcg-arvo oli jo yli 550... Että luulisin hedelmöittymisestä olleen vähintään sen 2 viikkoa. Ja toista odotan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin, siis tarkoitin et eikö muka aikaisemmin voi oireilla/ todeta raskautta??

voi toki. ainakin mulla ollu tuntemus raskaudesta jo paljon ennen ja tastasinkin 5 pv ennen kuin kuukautisten piti alkaa.

ok,eli toivoa vielä on ;) kiitos kaikille..mä testailen viim.maanantaina jos vielä silloin tarvis.
Kammoan nimittäin noita negoja,joten pitkitän tätä testaamista sinne maanantaille.

Yhteistyössä