P
puhdas pulmunen
Vieras
Lapsipuoleni 9 ja 11v on täällä joka toinen vkonloppu ja lomat, kuten nyt hiihtixen.Mun mielestä ne haisee tosi pahalta koska ne käy niin harvoin suihkussa kotona, välissä voi olla viikkokin kun ne ei oo pesseet ainakaan tukkaansa.Kysyttäessä että koska viimex oot ollu suihkussa tms ne ei muka muista tai ihan selvästi valehtelee et just eilen tms.Noiden pitäis edelleen tässä iässä joka ilta pestä peppu jne iltapesujen yhteydessä, ja ne vie kyllä pyyhkleen mukaan vessaan,mut oon ny huomannu et se pyyhe on kuiva kun ne tulee sielt takas, vaix kuuluu kyl et ne käyttää sitä käsisuihkuu ja ne lotraa vettä ympäri pyttyä.Lorottaako ne sitä vettä muttei pese itteensä?Eikö se oo jo aika säälitäävää, suoraan sanoen?Samalla vaivalla sitä oikeesti pesis ittensä.Mä en haluais mennäö sinne mukaan vahtimaan niitä, ne inhoo jo riittävästi sitä että "pakotan" ne pesemään kädet ennen ruokailua,nostamaan hihat ylös ja käsken olla keikkumatta tuolilla jne. Meinasin yrjötä eilen ku laitoin niiden pyykit pyörimään ja avasin sen luukun ja ne vaatteet oli ehtineet olee jo hetken siel konees.Hyi helvvvv milt ne haisi, ihan persiiltä.Niiden kädetki haisee kunnei ne pese käsiään vessakäynnin jälkeen ja kun ne heiluttelee käsiään mun kasvojen edestä mä voi oikein HAISTAA miten se paha haju tulee mukana.