Kuinka monta senttiä Bathmatella voin saada?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bathmateharrastelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Bathmateharrastelija

Vieras
Minulla on lähtökohtaisesti 13-14cm kalu ja myös keskimääräistä ohuempi. Ei pituus ole kuin sentin tai pari keskiarvon alapuolella, mutta silti tuntisin oloni varmemmaksi muutamaa senttiä pidemmällä kalulla. Kaluni lienee siis pieni, mutta ei huomattavan pieni? Sen voin sanoa, että löysän ja max. erektiossa olevan kalun pituusero on aivan valtava, mutta löysän koosta en hirveästi välitä sikäli, koska sillä ei ole kuin esteettistä arvoa.

Ostin Bathmaten ja olen sitä käytellyt aina välillä, mutta sitten tulee taas pitkiä taukoja. Yleensä mitään kipuja laitteen käytöstä ei tule, mutta kuitenkin pumppailun jälkeen musta alue terskaan ja esinahkaan, joka kuitenkin häviää nopeasti. Ilmeisesti veri on pakkautunut noihin alueisiin erityisesti.
Yritän pumppailla 3-6 kertaa viikossa 20min jakson. Ihan aluksi kalu taisi mennä tuohon 15cm viivalle, mutta nyt olen jo päässyt 16cm ilman merkittävää kipua. Sen pidemmälle en uskalla mennä. Kalu kuitenkin palautuu aika nopeasti normaaleihin mittoihin, vaikka juuri pois otettaessa se tuntuu aikamoiselta mötikältä. Omaan kuitenkin aika ison esinahan niin tuntuu, että ylimääräinen paksuus tulee lähinnä sen turvotuksesta.

Miten pitkän aikaa teillä on mennyt, että maksimivenytyksen jälkeen olette saavuttaneet pysyvästi tuon kyseisen mitan? Ja ennenkaikkea miten pitkään olette joutuneet käyttämään Bathmatea, että se aiheuttaisi 2-3 cm lisäyksen, jota pidän merkittävänä? Onko mitään tietoa, että onko olemassa jotain suhteellista maksimia miten paljon kalu voi venytysharjoituksilla kasvaa? Minusta tuntuu epäloogiselta, että esim. 13cm kalu voisi edes tiukalla useamman vuoden treenillä kasvaa 20cm, tai ehkä täydellisellä omistautumisella, mutta niin pitkälle en ole valmis menemään. On kai realistista odottaa, että perusstondiksessa oleva 13cm kalu on kuitenkin mahdollista kasvattaa pysyvästi tuonne 15-17cm lukemiin?

Minulle riittäisi todennäköisesti se, että saisin kaluni 16 senttiseksi ja lepopituuden about normaaliksi, mutta tavoitteeni on 17cm. Sellaiseen mittaan en pysty mitenkään pumppaamaan, koska tuo 16cm on jo kivun rajoissa. Se 17cm ei ole onnellisuuden tae, mutta koen sen jälkeen onnistuneeni. En myöskään tutkimuksien perusteella näe, että kalun pitäisi olla suurempi, koska tuo on jo ylempää keskiluokkaa.

Yhteistyössä