V
vierailija
Vieras
ainahan pin on kulkenu naama rutussa ja nokka pystyssä, on niin olevinaan.Miksi sinula on noin hapan naama?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ainahan pin on kulkenu naama rutussa ja nokka pystyssä, on niin olevinaan.Miksi sinula on noin hapan naama?![]()
No onneksi sentään saatiin oikea vastaus. Tuo riivaava kuva on ärsyttänyt minua koko päivänNetistä löytyi nyt vastaus eli kyllä siinä on kaksi tyttöä.
3 1/2.
Minun silmääni pistää kusenkeltainen ja rakennevaurioitunut hampputukka. Oma väri pukisi tuota(kin) naikkosta varmasti paremmin kuin vetyperoksidiräjäytetty tekovaaleus.Miksi sinula on noin hapan naama?![]()
siinä on kolme tyttöäNetistä löytyi nyt vastaus eli kyllä siinä on kaksi tyttöä.
Taisit googlettaa oikean ratkaisun ennen oman vastauksesi kirjoittamistaNetistä löytyi nyt vastaus eli kyllä siinä on kaksi tyttöä.
Toki. Olisihan se nyt ollut ihan hirveä juttu vastata tällaiseen väärin...Taisit googlettaa oikean ratkaisun ennen oman vastauksesi kirjoittamista![]()
Itse katsoin ensin, että kaksi, mutta kun tuijotin kauemmin ja tarkemmin, olin ihan varma, että neljä. Ja joo, nyt kun järjellä miettii, niin eihän siinä kolmea voi olla. Hyvin tehty kuva joka tapauksessa.Ensin katsoin että 4, mut olisko vaan kaksi? Kolmea en kyllä tajuu, miten vois olla.
eka katoin et kolme mut joo neljä ja kaks noista kannen perusteella näyttää kaksosiltaTytöt istuvat vierekkäin ja jossain kohtaa on peili. Mutta missä peili tarkalleen on, ja kuinka monta tyttöä on kuvattu?
Sveitsiläinen valokuvaaja Tiziana Vergari sai Instagramin käyttäjät väittelemään kiihkeästi keskenään viime viikolla julkaisemallaan kuvalla. Asiasta kertovat myös monet nettijulkaisut, muun muassa Mail Online.
Vergari julkaisi kuvan, josta on ensi näkemältä vaikea sanoa, kuinka monta tyttöä siinä on.
Jos kuva ei näy, katso se tästä.
Optinen harha syntyy, kun tytöt istuvat vierekkäin samanlaisissa mekoissa, ja jossain kohtaa kuvassa on peili.
Vai onko siinä kaksi peiliä? Onko kuvassa kahdet kaksoset? Onko kuvassa enemmänkin tyttöjä, jopa 13, kuten joku kuvan kommentoija kirjoittaa?
Vergarin kuva on saanut jo 13 000 tykkäystä, ja valtavan määrän kommentteja, joissa katsojat kehottavat toisiaan katsomaan tyttöjen hiuksia, nauhoja heidän ranteissaan, käsien asentoja ja ties mitä yksityiskohtia. Nämä antavat väittelijöiden mielestä vinkkejä siitä, kuinka monta tyttöä kuvassa todella istuu.
Kaikki ovat mielestään oikeassa. Kuinka monta tyttöä sinä näet kuvassa
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001139890.html
Netistä löytyi nyt vastaus eli kyllä siinä on kaksi tyttöä.
Kyllä voi, muut kuin täysin puusilmät.Ei sitä varmasi voi tietää. Voi olla myös kahdet identtiset kaksoset.