Kuinka mukava olet? <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 149094

Vieras

26 kohdan lista, osassa useampi kohta. Voiko olla mukava olematta kynnysmatto? Minusta hassu kysymys.

Mä en aina muista kysyä ihmisiltä, mitä niille kuuluu, vaikka tahtoisinkin tietää. En varmaan ota myöskään huomioon aina syrjäänvetäytyviä tyyppejä, koska eihän sitä tiedä, haluaako ne olla rauhassa.

Tuossa listassa (avasin vastojeni tapaisesti iltsikkalinkin) oli kaksi kohtaa jotka eivät päse muhun.

Toinen oli se auttaminen. Ku en mä jaksa lähteä mihkään auttaakseni. Kotipihassa kyllä voin jelppiä tai kauppareissulla. Paitsi nyt ku korona.

Ja tonen on se, että välillä möläytän ja kritisoin turhan ärhäkkäästi.

26 kohdan lista, osassa useampi kohta. Voiko olla mukava olematta kynnysmatto? Minusta hassu kysymys.

Mä en aina muista kysyä ihmisiltä, mitä niille kuuluu, vaikka tahtoisinkin tietää. En varmaan ota myöskään huomioon aina syrjäänvetäytyviä tyyppejä, koska eihän sitä tiedä, haluaako ne olla rauhassa.
Joo, minun appiukkoni on todella "mukava". Hän täyttää listan joka kohdan vaatimukset pakkomielteisesti. Että osaa olla raivostuttava tyyppi.

Olen mukava, jos minulle ollaan mukavia. Mutta osaan olla perin v*tumainen ja ärsyttävä - täys k**ipää, jos mut suututetaan tai petetään tai kohdellaan muuten epäoikeudenmukaisesti tai huonosti ja tuon sen varmasti julki myös kaikille.

Olen mukava, jos minulle ollaan mukavia. Mutta osaan olla perin v*tumainen ja ärsyttävä - täys k**ipää, jos mut suututetaan tai petetään tai kohdellaan muuten epäoikeudenmukaisesti tai huonosti ja tuon sen varmasti julki myös kaikille.
No toi oli varmasti rehellinen vastaus. Miksi äksyät, jos sua kohdellaan väärin? Ajattelisin, että se voi johtua itsekkyydestä, mut varmasti muitakin syitä löytyy.

Muuten oon mukava, mutta en auta muutossa. Sori siitä.

Krhm....totaaa....:whistle: :notworthy:

19. Mukava ihminen ei arvostele toisen elintapoja, ulkonäköä tai muitakaan valintoja, jotka eivät ole haitaksi tälle itselleen tai muille. Haitallisetkin valinnat mukava tyyppi ottaa puheeksi asiallisesti ja ystävällisesti.

22. Puhelin saa olla auki muillakin, kun tavataan.

Krhm....totaaa....

19. Mukava ihminen ei arvostele toisen elintapoja, ulkonäköä tai muitakaan valintoja, jotka eivät ole haitaksi tälle itselleen tai muille. Haitallisetkin valinnat mukava tyyppi ottaa puheeksi asiallisesti ja ystävällisesti.

22. Puhelin saa olla auki muillakin, kun tavataan.
Sä kritisoit kyl itteeski aika kovasti. Jos juttelet mukavien ihmisten kanssa he kyl ymmärtää. ;) meinaan, et jos se on osa sun käytöstä tai luonnetta, niin sä ny vaan sit oot semmoinen. Voithan sä antaa vaiks puoli pistettä, jos annat muittenkin olla rauhassa erilaisia?

• Tykkää
Reactions: Echo
Sä kritisoit kyl itteeski aika kovasti. Jos juttelet mukavien ihmisten kanssa he kyl ymmärtää. ;) meinaan, et jos se on osa sun käytöstä tai luonnetta, niin sä ny vaan sit oot semmoinen. Voithan sä antaa vaiks puoli pistettä, jos annat muittenkin olla rauhassa erilaisia?
En mä anna olla erilaisia.

Mutta ulkonäöstä en jaksa marmattaa, jos puhutaan siitä luomuversiosta. Jonkun glamourmallin 5 cm tekoripset ja ärjyt kulmakarvat sekä silarit saa meikäläiseltä huutia.

Kohta 26 onnistuu hyvin korona-aikaan
Naistenlehdet ovat täynnä itsetutkiskeluhömppää.
Muutoissa olen tutvautunut arvostettuun muuttofirmaan. Jos joku pyytää apua tietenkin autan.
Kannattaa arvostaa itseään. Kuka sen kissan hännän nostaa jos ei kissa itse.

Olen joskus joutunut puuttumaan lapsen kaltoinkohteluun. Aluksi olin erittäin diplomaattinen ja asiallinen, mutta sain vastaukseksi pelkkää puolustelua ja kieltämistä - silloin lähti mopo käsistä - en todellakaan ollut mukava ihminen.
Ls-ilmoituksen luonnollisesti tein myös.

Lasten, vanhusten, eläinten ym. heikompien kaltoin kohtelu saa mulla mopon keulimaan ja varmasti puutun enkä säästele sanojani, enkä pelkää mennä väliin - itsesuojeluvaistosta ei ole tietoakaan ed.main. tilanteissa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Jaa. Kai mukavuuden voi ajatella myös hyötyajatteluna.
Ei oikeastaan. Olen oma itseni itseni seurassa. En ajattele mukavuutta millään tavalla tai muuta käytöstäni mihinkään suuntaan. En tee niin myöskään ihmisten seurassa. Olen vain kohtelias ja oma itseni. Kaikki muu mukavuuden tavoittelu olisi feikkiä. Kyllä mä olen päätellyt, että en kovin mukava tai helppo ihminen ole. Tuo listakin oli lähinnä vain käytöstapojen lista. Käyttäydyn hyvin, mutta ei se tarkoita, että olisin jotenkin erityisen mukava tai mukavaa seuraa. Eivät mukavat ihmiset vietä 95% ajastaan yksin.