Kuinka myöhään raskaanaollessa olet vielä saanut negan raskaustestissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemistin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemistin

Vieras
Eli minulla on ollut ihan selkeät raskausoireet aika pian ovulaatiosta asti: ripulia, runsasta valkovuotoa ja väsymystä. Minulla oli siisnuo samat oireet odottaessani ensimmäistä.

Nyt on kp 33/31-32 ja aamulla raskaustestissä tuli nega. En muista milloin ekassa raskaudessa plussasin, mutta silloinkin se oli aika myöhään.

Eli onko jollain muilla tullut negaa vielä kuukautisten oletetun alkamisen jälkeen ja vasta myöhemmin plussaa?

Mulla piti aikanaan kuukautiset alkaa sunnuntain-maanantain aikana, keskiviikkona oli negatiivinen, sunnuntaina sitten plussaa. Ja lapsi siitä sitten tuli. Väsymystä ja lievää pahoinvointia oli silti vaikka tuli nega.

mä sain negan kp 37/30-32....luotin siihen sit ja uudestaan kun testasin kun seuraavatkin menkat jäi pois,niin oli vahva plussa. Ja tiedän,et olin jo tuolloin ekalla kerralla raskaana, koska seksiä ei siihen väliin tullut.

Mulla on tullut molemmista lapsista vielä muutama päivä menkkojen poisjäännistä negatiivinen. Lääkäritkin ovat sanoneet, että olen niitä ihmisiä joilla tuo raskaushormonien määrä rupeaa nousemaan hyvin hitaasti raskautumisesta. :)

Yhteistyössä