Kuinka nopeasti e-pillereiden lopettamisen jälkeen kuukautisesi säännöllistyivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen lopettanut e-pillerit toukokuussa. Minulla ei ole tullut sen viimeisen tyhjennysvuodon jälkeen yksiäkään kuukautisia. Loppuvuodesta on tarkoitus alkaa yrittää raskautta. Kuinka kauan voi odotella, että kuukautiset alkavat? Kuinka kauan teillä on kestänyt, että kuukautiset normalisoituivat pillereiden jälkeen? Raskaana en ole.

Mulla tuli tyhjennysvuodon jälkeen kuukautiset tasan 30 päivän päästä ja sen jälkeen jo tulinkin raskaaksi. :) Mutta mitä oon kuullut niin nuo on tosi henkilöstä riippuvia juttuja.. Joillakin ottaa aikansa ennen kuin kuukautiset taas normalisoituu.

Mulla aika lailla samat, lopetin kesäkuussa ja vasta nyt eilen (marraskuu) alkoivat kuukautiset. Ehdin ihan parit raskaustestit tekemään ja epäilemään kaikki taudit läpi :D on ne pillerit aikamoista myrkkyä keholle.

Jos nyt oikein muistan, aika pian (1-2kk pillereiden lopettamisesta) kuukautiset muuttuivat säännöllisiksi.

Kyllähän sinun kannattaa käydä lääkärissä, tuo mitä kerrot nk. kuivaksi ajaksi, on aika pitkä :/
Elikkäs mitäs jos kävisit gynellä?

Yhteistyössä