Kuinka nopeasti kierukan poistosta raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi ei,noin kauan et vuosi. Meillä on kierukan poisto kohta edessä ja siitä kk päästä tarkoitus aloitaa yritys,toivottavasti tärppää viim. parin kierron jälkeen.

Kuinka pian kuukautiset tai raskaus kierukan poiston jälkeen? Olin kierukan poistossa 13.lokakuuta ja vuotoa oli vain sen päivän. Seuraava vuoto oli viikon päästä ja kesti päivän. Sen jälkeen ei mitään. Tein raskaustestin kun poistosta oli kulunnut 4 viikkoa, mutta tulos oli negatiivinen.

Oliko kaverillasi hormonikierukka? Minulla oli hormonikierukka 5,5 vuotta. Ja kuinka pian raskaustesti näytti tuloksen? Kun ei noita kunnon kuukautisia ole ollut kierukan aikana. Eli ei ole ollut vuotoa kuin alussa muutaman kuukauden.

Kuinka pian kuukautiset hormonikierukan poiston jälkeen? Minulla nyt mennyt poistosta 1,5 kuukautta. Sain keltarauhashormonikuurin ja nyt taas odotellaan kuukautisia. Onko muilla kokemusta keltarauhashormonista? Kuinka pian sen jälkeen kuukautiset alkavat? Kierukka oli 5,5 vuotta ja ikää nyt jo 41 vuotta, mutta vauva vielä haaveena.

Mulla normi kierto ennen kierukkaa oli 28 päivää ja kun kierukka poistettiin, ei kuukautisia näkynyt. Aloitin Terolut-kuurin kun oli meneillään kp 41 ja sen avulla saatiin kierto käyntiin. Jatkossa kierrot olivat normaalit. Raskaaksi tulin yk 7:llä.

multa otettiin nyt 14.12. hormonikierukka pois. Veritippojo tli vain muutama, sen jälkeen ei mitään. Nyt ei ehkäisyä.
Kierukka oli n. 3v ja ed raskaus alkoi kierukan poistosta noin 2-3kk päästä

Otatin kierukan pois päivää vaille kuukausi sitten, seuraavana päivänä alkoivat menkat (aivan kuten olisi kuulunutkin alkaa) ja eilen plussasin <3 Että eipä siihen välttämättä kauaakaan mene... Emmekä varsinaisesti edes yrittämällä yrittäneet (ei ovulaatiotestejä tms.).

Eihän tätä oikein vielä itsekään todeksi usko ja aion kolmen itse tekemäni virtsaraskaustestin lisäksi hakea varmistuksen maanantaina verikokeella. Ja alussahan tässä ollaan, mitä vain voi vielä tapahtua, mutta tässä vaiheessa ainakin plussan puolella ollaan :)

On kurja kuulla, että niin monella menee niin kauan kierukan poiston jälkeen :( Olin itse plussaa näyttäviä tikkuja katsellessani jopa hieman murheellinen kaikkien niiden puolesta, joille raskautuminen ei ole helppoa ja jotka tosissaan yrittävät kaiken aikaa :( Tuntuu epäoikeudenmukaiselta, että sitten minä, joka en edes välttämättä vielä olisi ollut mitenkään kiireinen asian suhteen, olen raskaana samantien.....

Yhteistyössä