Kuinka nopeasti kiinteytymisen huomaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Olen ajatellut aloittaa salilla käymisen tässä jossain vaiheessa. Mutta olen todellinen sohvaperuna ja motivaatiota ei oikein ole.

Tarkoituksena on luonnollisesti kiinteytyä ja ehkä laihtuakin. Nykyiset mitat on 166/61, ja reidet ja takapuoli on pelkkää kuvottavaa löllöä... yök. Sitävastoin vyötärö on kapea, joten liikaa vyötärön seudun lihaksia en halua kasvattaa.

Haluaisin tietää kuinka nopsaa sen kiinteytymisen huomaan, siis itse, ei muut :D Ajattelin aloittaa ihan kunnolla, eli about 3krt viikossa jos kävisi naistensalilla (lisäksi mahdollisesti lenkkeilyä ja kotitreeniä). Paikan omistaja opastaa ekalla kerralla miten koneita käytetään, mutta muuten olisin kai oman onneni nojalla.

Mietin vain että jos pitää rehkiä 3krt/vko vaikkapa 4kk ennen kuin mitään tapahtuu, niin sitä en kerta kaikkiaan jaksa, tiedän sen. En omista sellaista psyykettä että pystyisin pakottamaan itseni tekemään jotain tuollaista "hyödytöntä"...

Voiko mitään erikoisempaa huomata jo vaikka 6 tai 9 käyntikerran jälkeen? Tarkoituksena ois kans vähän muuttaa ruokavaliota proteiinipitoisemmaksi (nykyään melkein täysin hiilaripainotteinen...), dieettiprotskujuoman ja rasvattoman maidon avulla. Eli toivon mukaan vähän hiilaripöhöä sais pois ens alkuun.

Miten teidän kuntosali-harrastus alkoi? Oliko pettymys vai aivan mahtava päätös?

[QUOTE="vieras";26774268]Vuodessa parissa alkaa tuloksia oikeasti näkymään.[/QUOTE]

Kuulostaa ihanalta :D
En siis ajatellut alkaa bodaamaan (lihaksikkaat naiset ovat mielestäni aika yök :D ), vaan pelkästään saada vanhat housut päälle (vanhat 34-36, nyt 38-40) ja vähän solakamman kropan. Toivottavasti siinä ei todellakaan menis noin montaa vuotta...

Ai vuodessa :D Olen ollut tosin aikaisemmin aktviiviliikkuja, mutta sitten pakotetusti pitkä tauko. Aloin uudelleen liikkumaan reippaasti 4-5 kertaa viikossa (tosin en punttitreenejä) ja kk jälkeen oli taas lihaksisto ihan eri mallinen ja kiinteytystä tapahtunut.

[QUOTE="vieras";26774297]Ai vuodessa :D Olen ollut tosin aikaisemmin aktviiviliikkuja, mutta sitten pakotetusti pitkä tauko. Aloin uudelleen liikkumaan reippaasti 4-5 kertaa viikossa (tosin en punttitreenejä) ja kk jälkeen oli taas lihaksisto ihan eri mallinen ja kiinteytystä tapahtunut.[/QUOTE]

Tätä minäkin toivon, että siis kuukaudessa jo jotain huomaisi. Tosin itse olen sellainen että haluan huomata jotain jo parissa viikossa, mutta ehkä hammasta purren saan tuosta harrastuksesta jonkinlaisen rutiinin. Pahoin pelkään että epäonnistun siinä, mutta pakkohan sit on yrittää :)

Nyt kesällä vain on nähnyt niin paljon kesäkissojen koipia mikrosortseissaan ja huokaillut että minäkin voisin näyttää tuolta JOS vain vähän yrittäisin, huoh!

Yhteistyössä