Hae Anna.fi-sivustolta

Kuinka nopeasti naimisiin? (Alle vuoden tunnettu)

Viestiketju osiossa 'Häähumua' , käynnistäjänä Kohtalotovereita, 21.12.2016.

1. Kohtalotovereita Vierailija

Uskaltaisitteko mennä naimisiin lyhyen tuntemisen jälkeen (alle vuoden)? Olen seurustellut noin vuoden (tapamisemme Tinderissä) ja mies puhuu jo nyt häistä.

Ajatus vähän ahdistaa ja pelottaa, kun olen aina ajatellut että ensin pitäisi seurustella monta vuotta. En muutenkaan ole sellainen äkkipikainen tai spontaani persoona. On kuitenkin jotenkin ihanaa, että mies vaikuttaisi olevan niin innoissaan naimisiinmenosta.

Onko teillä kokemusta siitä, että menee naimisiin lyhyen tuntemisen jälkeen? onko avioliitto kestänyt? Kuinka kauan kannattaisi seurustella ennen kuin menee naimisiin?

t. Kohtalotovereita?

2. Onnetar Vierailija

Onnekas. Itsestäni tuntuu, ettei yksikään mies haaveile häistä :( Tai ei ainakaan oma.
    Mutta vuoden seurustelu kuulostaa lyhyeltä ajalta. Jos mies on se oikea, kyllä sen pitäisi tuntea. Ja eihän se ole synti ja häpeä, jso avioliitto ei toimikaan?

3. partes Vierailija

Katsoisit nyt vielä toisen vuoden vapaana. Sitten jo alkaa hahmottua, kestääkö mies tasaista arkipäivää. Siihen nimittäin kaatuvat useimmat avioliitot.

4. nippa Vierailija

Itse menin mieheni kanssa naimisiin noin vuoden tuntemisen jälkeen. Kumpikaan emme halunneet isoja häitä, joten emme menneet edes kihloihin vaan suoraan maistraatissa vihille. Nyt ollaan oltu naimisissa reilu 6 vuotta ja perhe kasvanut. En ole katunut hetkeäkään ja olen rakastuneempi kuin koskaan. Tiesin miehestäni heti ensi tapaamisella, että hän on minulle se oikea. Ollaan molemmat nyt reilu 3-kymppisiä.

En voi muuta kuin kehottaa seuraamaan tunteitasi. Jos naimisiin meno arveluttaa yhtään, niin sitten odota vielä. Mutta jos se tuntuu hyvältä ja oikealta, niin anna mennä vaan. Ei sillä ole silloin mitään väliä kuinka kauan on seurustellut.

5. daami Vierailija

Minulla oli onnea.
    Poikaystäväni laittoi minut raskaaksi heti eka iltana, kun tapasimme. Kuukauden kuluttua naimisiin.
    Nyt olemme olleet onnellisesti yhdessä jo parikymmentä vuotta.

6. varovaisuutta Vierailija

Eikö se kannata karsia kaikki luonnehäiriöt pois ennen naimisiin menoa. Monet pershäiriöiset haluaa sitoutua nopeasti ja sitoa toisen osapuolen. Asunnolla tai lapsella. Kuten tässä yllä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri