Kuinka nopeasti tulitte raskaaksi pillereiden jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pirppis -80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pirppis -80

Vieras
Moi kaikille!
Tämähän on hyvin yksilöllinen asia, mutta haluaisin tietää kuinka nopeasti tulitte raskaaksi kun jätitte e-pillerit pois..?
Itse olen syönyt pillereitä nyt jo n. 8 vuotta ja pelottaa, että hormonit on niin 'sekaisin', että menee aikaa ennenkuin tärppää...

Noin vuoden söin pillereitä ja raskaaksi tulin noin neljän kuukauden päästä lopettamisesta. Jännä juttu muuten, että aina aiemmin luomumenkat on ollu aika epäsäännölliset, mutta nyt lopetettuani pillerit on kierto ollut täsmälleen 29 päivää koko ajan...

Moikka!

söin 8 v pillereitä jätin ne kesäkuussa pois ja ehti olla 4 kertaa menkat sen jälkeen pamahti plussa:) et ei ne kuulema kauheasti vaikuta,vaik niistä paljon puhutaankin.

Viis vuotta pillereitä ja heti tärppäs. Se vähän riippuu nähtävästi henkilöstä toi hormonitasapaino. Ite luulin kans että on varmaan ihan sekasin kun diane nova ei kai oo se vähä hormonisin. Mutta sivuoireita ei ollut ja tosiaan nyt mennää viikolla 21+2 :)
Elä turhia stressaa, yrittämään vaan!

9½ vuotta pillereitä takana ja neljännestä kierrosta tärppäsi (ensimmäinen kierto kun ei ""yritetty"" niin kovasti)
Nyt odotellaan kotona laitokselle lähtöä :)

Aikoinaan lopetin pillerit ja menkat loppu kokonaan... lääkäri määräsi aloittamaan uudelleen. Sanoi, että minun voi olla vaikea tulla raskaaksi sitten kun lasta haluan... No kun sitten mieheni kanssa päätimme aloittaa ""harjoittelun"" niin eipä ehtinyt kertaakaan tulla kunnon luomumenkkoja... Nyt odotan toista ja tällä kertaa taisi mennä kolme kiertoa ennen plussausta...

9 vuotta pillereillä, 14kk kesti tulla raskaaksi. Hormonit olivat ""menneet sekaisin"", tuli pahoja aknefinnejä jne minulle jolla ei niitä ollut edes murrosiässä ja sainpa keltarauhashormonikuurinkin. Että kovin on yksilöllistä tämä ja en kyllä uudestaan ala pillereitä ottaa.

Mulla 12 vuotta pillereitä, lopettamisen jälkeen jouduin ottaan kaksi progesterooni-kuuria puolen vuoden aikana kun menkkoja ei kuulunut.. Sen jälkeen alko luomuvuodot ja tokasta luomuvuodosta raskaaksi..

Pillereitä 7 vuotta, keväällä lopetettiin ne, käytettiin muuta ehkäisyä neljä kuukautta, jolloin tuli todella säännölliset luomumenkat. Kun lopetettiin ehkäisy kokonaan, toivottu plussa paukahti heti ensimmäisestä kierrosta. Nyt viikkoa 22+1.

Yhteistyössä