kuinka nopeesti teillä alkaa vuoto kun jäätte pilleritauolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "missy"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"missy"

Vieras
kun mulla vaan alkaminen kestää ja oireita on ollu. otin viimesen pillerin viime lauantaina. yleensä vuoto alkaa 2 pvä vikasta pilleristä.

3vko sitten oksentelin ja rupesin vuotamaan, joten olin ainakin muutaman pilsun saanu oksennettua pihalle. tiputteluvuotoa oli, mut jatkoin silti syömistä. oikeestaan vähän väliä tän kierron aikana tuli tiputteluvuotoa, mutta nyt ei vuoto ala.
tein testin vko sitten ja se oli nega.

kauanko tässä pitää venailla ennenkun otan yhteyttä lekuriin..viikko?`jos siis testi on edelleen negatiivinen kun sen varmaan joudun tekeen.

ja viä kysymys, pitäskö tyhjennysvuoto tulla vaikka ois raskautunutkin pillereistä huolimatta, täälä kun on montakin joille on vahinko käyny. mun kohdalla tosin ei oo vahinko, en vaa tajunnu et oon voinu ne oksentaa. ihan oma moka se ois.

mulla on meliane. diane novankanssa ei ollu koskaan ongelmaa, mut oon luovuttamassa munasoluja ja ne on kai liian vahvoja siihen hommaan. mut näillä melianeilla tulee välivuotoo kokoajan. ja sit viä noi mun oksentamalla pihalle tulleet ja yks unohdus.
pilleriehkäsy ei sovi mulle.

Itsellä ei ole tullut kuukautisia puoleen vuoteen, YAZ-pillerit käytössä. Nyt tuli viimeks"ovulaation aikaan" pikkasen tuhruvuotoa, mut muuten ei mitään. Onkos vastaavaa tapahtunu muilla?

viikko on siis ihan normaali aika et vuoto alkaa?
sittenhän ne menkat ois samaanaikaan kun syö pillereitä. koskaan niin ei oo mulle käynyt.
3 päivää on ollu max aika mitä oon venaillu, pääsääntöisesti 2 päivää ja alkaa. joskus tuhrua tulee jos on sattunu unohtaa pillerit himaan ja ottaa päivän myöhässä..
kai mä onnistuin sekottaan kiertoni ihan huolella tässäkuussa :(

munasoluluovutus siirtyy kun mun menkat ei ala. oli suunniteltu et pistokset alkaa tänään kun on toinen vuotopäivä.

Yhteistyössä