Ehkäpä tyhmä kysymys :ashamed: mutta minua on alkanut mietityttään tulevaan koitokseen lähtö... :/
Odotan jo kuitenkin pikkukakkosta,mutta tää loppu aika on mulle ihan uutta. Esikoinen kun päätti tulla maailmaan rv 35+3 ihan yllättäen, aamulla vaan litisi lapsvedet pitkin reisiä ja 00.53 poika oli maailmassa käynnistyksen vaikutuksesta (mulla crp koholla,niin käynnistivät..)
Eli kaikki on ny tästä lähin mulle tosiaan ihan "uutta"...
Ja oon ruvennu pohtiin synnytykseen lähtöö.... Koska se mahtaa tapahtua,mihin aikaan vuorokaudesta,minä päivänä jne.jne. Ja kun se sairaalaan lähtö ei voikaan ny tapahtua ihan tosta noi vaan,kun on toi esikoinen jo maailmassa.....
Sairaalakassi on pakattu jo. Mut entäpä pitäskö sänky vuorata jollain kevytpeitteellä
tms. jos vedet menee yöllä???
Ressaan ehkä ny liikoja,mutta ny vaan mietityttää tälläset.......Se tapahtuu kun on sen aika.... :/
Mutta kiitos jos joku jaksaa ees lukee tän,ja viä vastataki jotain! :flower:
Mamuliini ja masukki 36+2
Odotan jo kuitenkin pikkukakkosta,mutta tää loppu aika on mulle ihan uutta. Esikoinen kun päätti tulla maailmaan rv 35+3 ihan yllättäen, aamulla vaan litisi lapsvedet pitkin reisiä ja 00.53 poika oli maailmassa käynnistyksen vaikutuksesta (mulla crp koholla,niin käynnistivät..)
Eli kaikki on ny tästä lähin mulle tosiaan ihan "uutta"...
Sairaalakassi on pakattu jo. Mut entäpä pitäskö sänky vuorata jollain kevytpeitteellä
Ressaan ehkä ny liikoja,mutta ny vaan mietityttää tälläset.......Se tapahtuu kun on sen aika.... :/
Mutta kiitos jos joku jaksaa ees lukee tän,ja viä vastataki jotain! :flower:
Mamuliini ja masukki 36+2