kuinka oppii tilamaan netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
mä inhoon kaupoissa käymistä :kieh: ruokakauppa on ainoo johon meen vapaaehtoisesti, silloinkaan en suostu mihinkään prismaan tms

vaatekaupat on helvettiä, jos meen ja ekasta ei löydy 5 min mitä haen se jää ostamatta sillä kertaa. Nyt on edessä häälahjojen osto ja kauhulla jo odotan heinä- ja elokuuta jolloin ne on oltava jo ostettu.
Mä en vaan osaa ostaa netistä mitään, kaikki pitää saada hipelöityä ja mä en voi sietää näitä muotivaatteita joita jokainen postimyynti pullistelee :/

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minkälaisia vaatteita sä sit käytät? Jos et " muotivaatteita " käytä, niin onhan marketit verkkareita pullollaan.

ei tuossa meidän lähikaupassa kovin paljoo verkkareita roiku ;) ihan tavalliset vaatteet vedän niskaani, en seuraa muotia millään lailla

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Minkälaisia vaatteita sä sit käytät? Jos et " muotivaatteita " käytä, niin onhan marketit verkkareita pullollaan.

ei tuossa meidän lähikaupassa kovin paljoo verkkareita roiku ;) ihan tavalliset vaatteet vedän niskaani, en seuraa muotia millään lailla

No onhan niitä nyt tavallisiakin vaatteita kaupoissa, etkös Treel asunu, niin onhan siä sun asuinalueen lähellä seppälää, vapaa valintaa, vaparis nyt ei kauheen muotivaatteita ole.

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:

No onhan niitä nyt tavallisiakin vaatteita kaupoissa, etkös Treel asunu, niin onhan siä sun asuinalueen lähellä seppälää, vapaa valintaa, vaparis nyt ei kauheen muotivaatteita ole.

seppälässä on ihan kamalia kuteita :o vaparissa on itseasiassa aika hyviä vaatteita :D :D pojalle sieltä aina ostan kun kissanruokaa käyn hakemassa

Jos tilaat jostain vähemmän tunnetusta nettikaupasta, niin suosittelen postiennakkoa. Mulle on käynyt niin, että sivuilla on ollut lupaus 2-3 pv toimitusajasta, ja tavara on tullut minulle vasta pari kuukautta tilauksen jälkeen... Ei ole kiva lainata rahaa tollasille "pientä kauppaa pyörittäville kotirouville".

http://www.urheilukaupat.com/2008/10/vaatekaupat-netiss.html

Helppo noista on tilata vaikka postiennakolla tai luottokortilla. Yleensä kaupoissa on tarkat ja selkeät ohjeet tilaamiseen joten tyhmempikin onnistuu :). Itse olen tilannut jo vuosikaudet vaatteita netistä ja on helppoa kuin mikä. Ainoa haitta on ettei voi sovittaa, mutta voihan ne sitten palauttaa tai vaihtaa.

Yhteistyössä